1400-09-16 10:17
621
0
77423
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

ظرفیت «علم و پژوهش» برای مهار کرونا پای کار آمد/ نخبگان جامعه بخط شوند

مهاجر بابیان اینکه موتور پیشران هر حرکتی علم  دانش در آن جامعه است، گفت: در اپیدمی کرونا علم و پژوهش برای مهار این ویروس منحوس پای کار آمد و با توجه به این اقدامات شاهد کاهش ۸۵ درصدی در میزان مرگ و میرهای کرونایی هستیم.

به گزارش گلستان ما؛  سید علی مهاجر پیش از ظهر امروز در  مراسم گرامیداشت روز ۱۶ آذر در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: توصیه به علم و دانش و نوشتن یکی از موضوعاتی است که در قرآن کریم به آن تاکید شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: در گام دوم انقلاب نخستین توصیه به علم و دانش است و علم و دانش آشکار ترین عزت و قدرت کشورها می تواند باشد.

مهاجر متذکر شد: در اهمیت علم و دانش همین بس که اگر کاری برای پژوهش نکنیم درجا می زنیم و با علم و دانش است که می توانیم و از شرایط محیطی بهره مند باشیم.

وی افزود: اگر قرار است پژوهش و علمی مفید باشد قطعا باید به نیاز جامعه توجه شود و پژوهش ها باید نیاز جامعه را برطرف کند و نیاز جامعه ای را برطرف کند.

این مقام مسئول ابراز داشت: در اپیدمی کرونا دیدم که علم و پژوهش برای مهار این ویروس منحوس پای کار آمد و با توجه به این اقدامات شاهد کاهش ۸۵ درصدی در میزان مرگ و میرهای کرونایی هستیم.

مهاجر بابیان اینکه موتور پیشران هر حرکتی علم  دانش در آن جامعه است، متذکر شد:  باید از ظرفیت نخبگان جامعه در مسائل و مشکلات استان در قالب کارگروه های مختلف اقدام کنیم.

وی ابراز داشت: گلستان دارای هشت اقلیم است و باید از این ظرفیت در توسعه استان گلستان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.