1401-07-19 07:42
574
0
81811
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

من دخترم را به برخی از مدارس فعلی نمی برم/ امنیت دانش آموزان و کیفیت آموزش خط قرمز ماست

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به نامناسب بودن فضای یکی از مدارس در بازدیدهای میدانی، گفت: به والدین دانش آموزان حق داده و می گویم من هم اگر بودم دخترم را به این مدرسه نمی بردم.

به گزارش گلستان ما؛

سیدرضا نظری عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس که به ریاست فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه استان گلستان در پنج شاخص از هفت شاخص ارزیابی ادارات کل آموزش و پرورش کشور در میان رتبه های برتر قرار گرفته است، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش استان گلستان یکی از اثربخش ترین شهرستانها در کسب این افتخار بوده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری با برخی برون سپاری ها و مدیریت برخی هزینه ها توانستیم بالغ بر 15 میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه ها داشته باشیم، افزود: اعتقاد ما این است که می توان با مدیریت برخی هزینه ها در استان به کیفیت آموزشی و توسعه تجهیزات آموزشی در مدارس کمک کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی الگوی ما در مدیریت است، خاطرنشان کرد: او هیچ گاه پشت میز برای اجرای یک موضوع دستور صادر نمی کرد بلکه همواره در وسط میدان و در بطن مبارزه تصمیم گیری می کرد که امروز باید برای همه ما یک الگوی عملی باشد.

نظری با انتقاد از وضعیت فیزیکی یکی از هنرستان های شهرستان گنبدکاووس که در بازدیدهای امروز متوجه نقایص آن شده بود، ادامه داد: متاسفانه در یک تصمیم اشتباه و غیرکارشناسی توسط مدیران اداره آموزش و پرورش وقت فرزندان ما در این مدرسه با ضریب ایمنی بسیار پائین و وضعیت نامناسب سازماندهی شده اند.

وی ضمن ارائه دستوری مبنی بر بررسی ویژه و جابه جایی سریع دانش آموزان این مدرسه ظرف روزهای آتی، تصریح کرد: وقتی وضعیت این مدرسه را مشاهده کردم با خود گفتم اگر قرار بود دختر خودم را به مدرسه بفرستم قطعا به این مدرسه نمی فرستادم و این مقایسه و بررسی باید توسط همه مدیران صورت بگیرد و همه دانش آموزان را فرزند خود بدانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تقدیر از مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان، گفت: ایشان پس از اطلاع از موضوع وضعیت این مدرسه قول دادند در صورت جابه جایی دانش آموزان از این مدرسه ظرف یک سال آینده این مدرسه را برای ایجاد یک هنرستان مناسب آماده سازی کنند.

نظری با اشاره به پرونده حقوقی 25 هکتار از زمین های کشاورزی هنرستان شهید رجایی شهرستان گنبدکاووس، تاکید کرد: امیدواریم با تدبیر و همراهی فرماندار محترم گنبدکاووس بتوانیم با ادله قانونی که داریم این زمین ها را که بستر مهارت آموزی هنرآموزان ما در هنرستان کشاورزی گنبدکاووس است حفظ شود.

انتهای پیام

 

  • منبع خبر : ایسنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.