1400-01-22 17:26
731
0
74102
فرماندار کلاله خبر داد؛

ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی به کلاله

فرماندار کلاله گفت: اگر روند بستری ها ادامه پیدا کند؛ وضعیت زرد شهرستان به نارنجی تبدیل می شود؛ لذا ورود خودروهای پلاک غیربومی به کلاله ممنوع است.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیمی و رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان د رجلسه ستاد کرونا با بیان اين مطلب تصریح کرد:  شیوع ویروس کرونا در کلاله روند صعودی گرفته و تعداد بستری ها در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص شهرستان  افزایش یافته است. 

ابراهیمی تودرواری اظهار داشت: با توجه به زرد بودن وضعیت، ورود خودروهای غیر بومی از شهرستان های قرمز به شهرستان  کلاله ممنوع می باشد.

فرماندار کلاله در ادامه گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان بنا به موقعیت کاری و نیروی انسانی موجود؛ تعداد کارمندان خود را به دوسوم کاهش دهند و از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

ابراهیم فدایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله نیز وضعیت بیماران بستری در بیمارستان کلاله را بحرانی خواند و گفت: شهروندان تا حد امکان از تردد غیر ضروری پرهیز کرده، در مراسم و تجمعات حضور نیابند، ماسک بزنند، دست ها را مرتب شستشو دهند،  فاصله فیزیکی را رعایت کنند و به شیوه نامه های بهداشتی توجه داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.