1399-12-05 19:15
881
0
73379
پس از تجمع کارکنان سنگ شکن انجام شد؛

معوقات کارکنان سنگ شکن شهرداری مراوه تپه پرداخت شد

نماینده شرکت بگ جانی(پیمانکار سنگ شکن شهرداری مراوه تپه)، از پرداخت همه معوقات کارکانان سنگ شکن شهرداری مراوه تپه، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، روز گذشته تجمع کارکنان شرکت سنگ شکن شهرداری مراوه تپه خبر ساز شد و خروجی این تجمع که با نشست شهردار و معاون فرمانداری مراوه تپه و نمایندگان کارکنان شرکت خاتمه یافت؛ نشست امروز با بگ جانی، مسئول شرکت پیمانکار برای حل مشکل کارکنان بود.

بگ جانی در گفتگو با خبرنگار ما، در خصوص مشکل کارکنان سنگ شکن، گفت: مشکل کارکنان سنگ شکن شهرداری مراوه تپه عدم پرداخت معوقات بود که مطالبات آنان پرداخت و فیش حقوقی به آنها تعلق گرفت.

وی ادامه داد: قرارداد کاری هم با کارکنان بسته شد و طبق قرارداد، عیدی ۳ ماه که بر عهده این شرکت بود؛ به حساب این نیروها واریز و حقوق بهمن و عیدی ۳ ماه نیز پرداخت شد.

وی در خصوص حقوق اسفند کارکنان سنگ شکن شهرداری مراوه تپه هم تصریح کرد: در صورتی که پیمانکاری سنگ شکن به ما واگذار شود؛  ان شاء الله حقوق اسفند را تا قبل از سال، پرداخت خواهیم کرد.

بگ جانی، در خصوص مشکل اصلی کارکنان سنگ شکن ضمن تایید مشکل این نیروها با شرکت پسماند و شرکت قبلی، از برطرف شدن این مشکل و پرداخت مطالبات قبلی آنان حمایت کرد.

انتهای پیام/رضا جامی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.