1399-09-08 12:48
292
0
71818
مدیرعامل آب منطقه ای گلستان :

مطالعات جامع آب شرب و صنعت گلستان انجام شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مطالعات سامانه انتقال ۲۰ میلیون متر مکعب آب سدهای گلستان به صنایع انجام شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سید محسن حسینی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مطالعات جامع آب صنعت و شرب در استان انجام شده و میزان آب و کمبود مشخص است.

وی افزود: در طرح سامانه انتقال آب صنعت، از طرفی قسمتی از نگرانی بخش صنعت در خصوص تامین آب حل شده و از طرف دیگر ظرفیت معطل مانده سدها به عنوان تامین کننده آب صنعت مورد استفاده قرار گرفته و توجیه اقتصادی آنها به حد مورد انتظار خواهد رسید و از همه مهم تر اشتغال و ارزش افزوده استان رشد جهشی و قابل توجهی خواهد یافت.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: در این طرح از سدهای گلستان و بوستان و نرماب، ۲۰ میلیون متر مکعب به شمال استان منتقل می شود و بخشی در مسیر مورد استفاده قرار می گیرد و مابقی هم به شهرک صنعتی یک هزار هکتاری می رسد.

وی بیان کرد: برای مطالعه این طرح باید با مشارکت سازمان صمت و شرکت شهرک ها، کمیته راهبری شکل بگیرد و شرکت شهرک های صنعتی هم در این کمیته عضو باشد و بتواند کمک لازم را انجام دهد.

حسینی گفت: برای توسعه بیشتر شهرک های صنعتی هم گزینه پیشنهادی ما استفاده از آب دریا است که شرح خدماتی مطالعات آن آماده شده و به شرکت شهرک ها ارائه می شود که بر اساس آن مشاوری به کار گرفته شده و کمیته فنی با حضور اب منطقه ای بر کار نظارت کند.

وی تاکید کرد: ما در استان به صنعت اعتقاد داریم چرا که بخشی از ارزش افزوده و اشتغال در اقتصاد مربوط به صنعت است و بخش دیگر هم به گردشگری اختصاص دارد و صنعت دغدغه ماست.

حسینی همچنین بیان کرد: در شهرک های صنعتی استان در کنار چاه هایی که این شهرک ها دارند اجازه حفر چاه رزرو داده می شود تا در زمان خرابی چاه های اصلی به طور موقت از آن استفاده کرده و تولید دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.