1400-06-24 13:30
651
0
76143
فرماندار گرگان:

مشکلی در زمینه بازگشایی مدارس گرگان نداریم

حمیدی گفت: تمام تلاش خود را برای بازگشایی مدارس انجام داده و مشکلی در این زمینه نداریم و منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: در یک سال اخیر «آموزش و پرورش»، از کرونا آسیب زیادی دیده و این ضرر به اندازه‌ای بود که رئیس‌جمهور تصمیم به آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید گرفتند که البته این بازگشایی مانند سابق نخواهد بود.

فرماندار گرگان گفت: آموزش حضوری امسال قطعی بوده ولی اینکه از چه زمانی و به چه نحوی اجرا شود، هنوز اعلام نشده است.

وی بیان کرد: آموزش حضوری به معنای واقعی در شرایطی انجام می شود که تمام مربیان، معلمان، دست اندرکاران آموزش و پرورش، والدین و سرویس مدارس واکسینه شده باشند که پروسه سنگین و زمان بر است و اجرای آن مشخص نیست.

حمیدی اضافه کرد: اما امسال با توجه به شرایط و جمعیت مدارس بازگشایی اتفاق افتاده که تقدم و تأخر آن با دستورالعمل ستاد کرونا مشخص خواهد شد.

فرماندار گرگان افزود: تمام تلاش خود را برای بازگشایی مدارس انجام داده و مشکلی در این زمینه نداریم و منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

وی گفت: برای بازگشایی موفقیت آمیز اقناع عمومی جامعه لازم است و اگر این امر اتفاق نیفتد توفیقی در این زمینه نخواهیم داشت.

حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود به سوادآموزی هم اشاره کرد و گفت: برای ریشه کردن بی سوادی باید از ظرفیت برخی از دستگاه ها مانند کمیته امداد، بهزیستی، جهاد کشاورزی و بهداشت برای معرفی افراد بی سواد استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.