1399-05-07 10:05
2361
0
69625
قهرمان جهانی کشتی آلیش:

مردم به کمپین"به وقت روشنایی"بپیوندند/ کمپین "به وقت روشنایی" یعنی روشن کردن نور امید در دل محرومان+ فیلم

داود عوض زاده گفت: می طلبد مردم با پیوستن به کمپین "به وقت روشنایی" با صرفه جویی در مصرف برق، در هزینه صرفه جویی برای آبادانی مناطق محروم کشور به کمک مسئولین بیایند.

به گزارش گلستان ما، داود عوض زاده، قهرمان جهانی کشتی آلیش در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: سالانه هزینه زیادی برای تامین برق کشور و به واسطه ایجاد نیروگاه ها و در پی آن تمهیدات لازم برای تأمین آن انجام می شود که می توان با صرفه جویی در مصرف برق بخشی از این هزینه ها را کاهش داد.

وی افزود: براساس برآورد های انجام شده، برای اضافه شدن یک‌کولر به شبکه برق، نیاز به سرمایه گذاری ۲۰ میلیون تومانی است و براساس همین برآورد ها اگر هر نفر به اندازه ۱۵ دقیقه در طول روز کولر خود را خاموش کند؛ ۱۰ میلیون تومان از این هزینه ها کاسته می شود.

قهرمان جهان تاکید کرد: براساس قرارداد فی مابین وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین کشور قرار است هزینه صرفه جویی مصرف برق صرف آبادانی مناطق محروم شود و در همین راستا اگر براساس کمپین ایجاد شده تحت"به وقت روشنایی" مردم به این کمپین بپیوندند، روزانه شاهد صرفه جویی مناسبی در این زمینه خواهیم بود که نور امید را در دل محرومان مناطق مختلف کشور روشن می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه خود به این کمپین می پیوندد؛ از مردم ایران خواست تا با از خودگذشتگی، برای کمک به مردم محروم ایران به کمک مسئولین بیایند.

انتهای پیام/


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.