1400-06-29 12:04
389
0
76198
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

ما هرچه داریم از دفاع مقدس است/ برگزاری 1050 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان

سردار ملک شاهکوهی گفت: در جهت ترویج ایثار و شهادت، ما هر چه داریم از دفاع مقدس است، ان شالله بتوانیم به نسل جدید خدمت بکنیم.

به گزارش گلستان ما و به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار علی ملک شاهکوهی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را به همه رزمندگان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و همه ملت بزرگ ایران به ویژه مردم خوب و متدین استان گلستان تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط کرونایی که در سطح کشور و استان ما وجود دارد کلیه برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس ۱۰۵۰ برنامه در سطح پایگاه، حوزه، نواحی و اقشار بسیج انجام می شود که ۳۵۰ برنامه شاخص آن مخصوص اقشار بسیج، ۶۵۰ برنامه مربوط به نواحی مقاومت بسیج و ۵۰ برنامه مربوط به معاونت ها و رده های سپاه استان می باشد.

سردار ملک شاهکوهی در تشریح برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس بیان کرد: ادامه رزمایش کمک های مومنانه، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای شهرستانی، یادواره شهید آبروی محله، غبار روبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتاب خوانی، نهضت اهدا خون، افتتاح و بهره برداری پایگاه های بسیج، رونمایی از کتاب با موضوع ایثار و شهادت و... از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس می باشد.

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان در پایان متذکر شد: در جهت ترویج ایثار و شهادت، ما هر چه داریم از دفاع مقدس است، ان شالله در همین راستا بتوانیم به نسل جدید خدمت کنیم.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.