1401-07-03 13:35
655
0
81672

قدردانی مردم از نیروی انتظامی/ نام پیامبر مکرم اسلام رمز پایان فتنه اندوزان

مردم با حضور در مراسم دسته روی نیروهای مسلح در رحلت پیامبر مکرم اسلام همبستگی خود را با نیروهای مسلح نشان داند و بساط فتنه گران را برچیدند.

به گزارش گلستان ما؛ همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، مردم ولایت‌مدار استان گلستان، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آشوبگران و تحرکات اخیر هنجارشکن را محکوم کردند.

رحلت پیامبر (ص) بهانه ای شد تا امروز در اقصی نقاط استان گلستان شاهد دسته روی نیروهای مسلح و برگزاری مراسم عزاداری به رسم سال های گذشته باشیم.

به کوری چشم دشمنان قرآن و رسول الله ص و اهل بیت ع؛ عزاداران رسول مهربانی ص و کریم اهل بیت ع در خیابان های شهر امدند و مراسم سوگواری و سینه زنی را برگزار کردند.

در کنار نیروهای مسلح علاوه بر مردم مسولان نیز حضور داشتند تا نشان دهند تمام قد از تلاش های نیروهای مسلح که پاسدار حفظ امنیت و آرامش جامعه هستند حمایت خواهند کرد.

شهروند گرگانی در امروز تاکید کردند که  ما نظام مان را دوست داریم ، از چادرمان که یادگار حضرت زهرا (س) است حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم هر کسی از منافقین و امثال رجوی، دشمنان داخلی و خارجی به مقدسات ما توهین کنند.

امسال با توجه به اغتشاشات اخیر و هجمه منافقات و ضد انقلابان به نیروی انتظامی انسجام بیشتری را از نیروهای مسلح شاهد بودیم.

همچنین در بسیاری از نقاط استان گلستان علاوه بر نیروهای مسلح شاهد حضور گسترده مردم در این مراسم بودیم،  مردم گرگان با در دست داشتن پلاکارت هایی از خدمات نیروی انتظامی علاوه در چند روز اخیر قدردانی کردند.

حجت الاسلام ایمانی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان نیز تاکید کرد که در طول تاریخ بسیاری از دشمنان اسلام درصدد تحریف چهره اسلام و پیامبر مکرم اسلام بودند ولی جایی در تاریخ نداشتند و امروز دشمنان انقلاب اسلامی نیز به اهداف خود نخواهند رسید.

در پایان مراسم امروز در شهرهای مختلف استان با قرائت بیانیه اقدامات اخیر آشوبگران و اغتشاشگران را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.