1400-05-27 22:30
863
0
75796

عاملان هتک حیثیت و نشر اکاذیب در آزادشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری عاملان هتک هیثیت و نشر اکاذیب در شبکه‌‌ اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ "سید داوود حسینی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي شکايت 2 شهروند آزادشهری مبني بر اينکه افرادي ناشناس اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنها از طريق شبکه اجتماعي اينستاگرام كرده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پليس فتا ضمن هماهنگی با مقام قضایی، با تلاش گسترده و شبانه روزي، موفق شدند متهمان پرونده را شناسائي و در يك عمليات پليسي دستگیر كنند.

فرمانده انتظامی آزادشهر ادامه داد: در خصوص موضوع پرونده از متهمان تحقيق به عمل امد كه در ابتدا منکر هر گونه جرمی بوده ولي در نهايت در مواجه با مستندات پرونده به بزه انتسابي خود اعتراف و انگيزه های خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصريح كرد: افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ در این فضاها توهین به افراد از شایع‌ترین جرایم بوده که مطابق قانون جرم بوده و دارای مجازات می‌باشد. بنابراین با توجه به نوع توهین‌، مجازات آن نیز متفاوت است و در صورت شکایت‌ کردن توسط شاکی‌، پیگیری قضایی آن امکان‌پذیر خواهد بود.

سرهنگ حسینی در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.