1399-04-18 13:13
969
0
69316
رئیس گروه مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

شیرجه زدن در سد و روخانه‌های گلستان ممنوع است/ خطر مرگ در چند قدمی شناگران

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: شنا کردن در دریاچه سدها ی بزرگ وکوچک آبی و رودخانه‌ها و نهرها و کانالهای آبیاری و زهکشی استان گلستان ممنوع است.

به گزارش گلستان ما، جمشید بهمنی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه تاسیسات آبی باهدف شنا ساخته نشده اند و  تمهیدات و امکانات برای امداد و نجات وجود ندارد، شنا کردن در این مناطق، به ویژه کاسه سد های بزرگ مخزنی و سدهای کوچک مخزنی و رودخانه‌ها و انهار و کانالهای آبیاری وزهکشی  ممنوع بوده و احتمال غرق شدگی دارد.

وی با اشاره به اینکه هرساله در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود، وی افزود: در حاشیه سدها نیز تابلوهای ممنوعیت شنا نصب شده است.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با بیان اینکه مطابق قانون، شنا کردن در دریاچه سدها و سایر تاسیسات آبی ممنوع است، گفت: با توجه به احتمال بالای  غرق شدگی در فصل گرم، لازم است همشهریان و مسافران از شنا کردن در منابع و سازه‌های آبی خودداری کنند..

بهمنی تاکید کرد: حاشیه مخازن سدها و تاسیسات آبی استان به دلیل ترشدگی و  لغزنده بودن حاشیه وحریم دریاچه، برای شنا کردن بسیار خطرناک است و خطر مرگ را به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.