1400-09-04 11:20
373
0
77234
دبیر سومین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان:

شانس موفقیت ایده‌های خلاقانه در رویداد بسیج بیشتر است

دبیر سومین رویداد تولید محتوای بسیج استان گلستان با بیان اینکه سطح برگزاری رویداد ملی دیجیتال را موفق و هیجان‌انگیز خواند و گفت: رقابت‌کنندگان با انگیزه مضاعف در رویداد شرکت کردند، تخصص و تعهد ملاک ارزش‌گذاری است، کسانی که در این عرصه ایده‌های خلاقانه داشته باشند شانس موفقیت‌شان بیشتر است.

به گزارش گلستان ما، محمد رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: هر چه به ساعات پایانی رویداد نزدیک می‌شویم شاهد رقابتی نفس‌گیر و جذاب هستیم، انگیزه شرکت‌کنندگان در رویداد بسیج بسیار بالا و ستودنی است.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از 2 آذر کلید خورد و امروز اختتامیه آن در سالن شهید فخری‌زاده تهران برگزار می‌شود، گفت: از استان گلستان در سه بخش انیمیشن، بازی و اپلیکیشن و فیلم شرکت کردند، راه یافتگان به این مرحله جزو برگزیدگان مرحله استانی بودند.

رمدانی؛ برگزاری این رویداد در سطح ملی را موفق و هیجان‌انگیز خواند و گفت: مرحله پایانی رویداد با موضوعاتی که رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کردند آغاز شد و تیم گلستان با همفکری خوب و انسجام قوی کار را شروع کردند.

 دبیر سومین رویداد تولید محتوای بسیج استان گلستان بیان کرد: شرکت‌های شتاب دهنده و دانش بنیان که در رویداد شرکت کردند به طور متمرکز در این رویداد ملی در حال رقابت هستند.

رمدانی با اشاره به اتفاق خوبی که در رویداد ملی رخ داد بیان کرد: در این مرحله داوران از منتورها تفکیک شدند داوران، منتورها و استاد راهنما بر روی روند رویداد نظارت دارند.

وی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را در سطح کشور بی‌نظیر خواند و گفت: این رویداد نه تنها در سطح بسیج بلکه در بین همه قشرها سرآمد است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.