1398-04-09 16:57
876
1
64107

سرقت از دفتر نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی

دفتر «نبی هزارجریبی» نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی مورد سرقت قرار گرفت و اکثر اموال و اسناد و سربرگ‌های دفتر وی سرقت شد.

به گزارش گلستان ما؛ دفتر «نبی هزارجریبی» نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی مورد سرقت قرار گرفت و اکثر اموال و اسناد و سربرگ‌های دفتر وی سرقت شد.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: متاسفانه صبح امروز که وارد دفتر شدیم متوجه سرقت اموال از دفتر شده و بلافاصله موضوع به پلیس گزارش شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از اموال از جمله کولر، دستگاه‌های تلفن، رایانه و دیگر اموال مشابه به سرقت رفته است، تصریح کرد: بیشترین نگرانی و ناراحتی من از سرقت سربرگ‌های دفتر است.

هزارجریبی گفت: متاسفانه در رایانه‌های به سرقت رفته اطلاعات زیادی در آن ذخیره شده بود و ممکن است از این اطلاعات و سربرگ‌ها سوء استفاده شود.

وی اضافه کرد: از نیروی انتظامی متشکرم که بلافاصله پس از اطلاع در محل حاضر شده و پیگیری‌های انتظامی را انجام دادند و با وجود این واقعه اما خدمت ما همچنان ادامه دارد و درب دفتر به روی شهروندان باز است.

گفتنی است، پلیس آگاهی با جدیت در حال پیگیری موضوع است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یک نکته

به نظر نوعی شانتاژ خبری میاد! اولا در آستانه انتخابات و جلب نوجه /// دوما فرار از پاسخگویی و بهانه اینکه همه مسائل و موارد پیگیری شده اما مدارک سرقت شده و امکان پاسخگویی نیست!!!

0
0
پاسخ
1398-04-11 03:10

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.