1399-02-02 15:20
1076
0
68297
در رزمایش همدلی برکت؛

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پشتیبان مردم گمیشان خواهد بود

با درخواست استاندار گلستان و موافقت رییس دفتر مقام معظم رهبری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه های بنگاه محوری, اشتغال محوری و اجتماع محوری  پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما، دکتر حق شناس امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت در رزمایش همدلی برکت به صورت ویدئو کنفراس با رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضمن عرض احترام به آیت الله گلپایگانی و دکتر مخبر تصریح کرد: گمیشان یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است و امیدواریم با حمایت های بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زمینه رشد و توسعه این شهرستان فراهم آید.

استاندار گلستان با اشاره به سیل سال ۹۸ در گلستان افزود: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی اقدامات تاثیرگذار در سیل داشتند و تمامی خانه ها, روستاه ها و شهرهای استان از آن  بهره مند شدند.

دکتر حق شناس گفت: اهدا پک لوازم خانگی, دام های سبک و تسهیلات بانکی از سوی دفتر مقام معظم رهبری , ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  (ره) و بنیاد برکت نشان دهنده توجه به گلستان بوده و هست.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۵ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند و گلستان بیش از هزار روستادارد, ادامه داد: برخی روستاهای استان از آب لوله کشی محروم هستند و در برخی نقاط مشکلات  تامین برق وجود دارد و همچنین عشایر گلستان از راه های ارتباطی نامناسبی برخوردارند که امیدواریم با همکاری ستاد اجرایی در مسیر رفع محرومیت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.