1399-09-02 18:43
292
0
71712
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان:

روحانیون گلستانی در کرونا بسیجی وار خدمت کردند/هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد بسیجی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: روحانیون بسیجی در همین بحران کرونا هم با روحیه جهادی کار غسل، کفن، اقامه نماز و دفن اموات کرونایی را بر عهده گرفتند تا مردم داغدار دیگر دغدغه واجبات فوتی‌های خود را نداشته باشند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی امروز در برنامه تلوزیونی «هنوز ادامه دارند»‌، اظهار کرد: امام خمینی (ره) تاکید داشتند اگر فرهنگ بسیجی در کشور طنین‌انداز شد دیگر خللی در امور رخ نخواهد داد و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رشد و گسترش گفتمان بسیج را عامل پیشرفت کشور اعلام کرده‌اند.

وی افزود: بسیج از فرهنگ دینی جهاد، ایثار، گذشت و بهترین اعتلا برای آدمی شکل گرفت و به مردم ما آموخت ملتی که شهادت دارد تسلیم شدن در برابر دشمنان اسلام را نمی‌پذیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی روحانیون و طلاب از پیشگامان اصلی نهضت بودند و ۴۱ سال است فرهنگ ناب بسیج را برای بسیاری از مردم تبیین می‌کنند.

رعایتی بیان کرد: روحانیون بسیجی در همین بحران کرونا هم با روحیه جهادی کار غسل، کفن، اقامه نماز و دفن اموات کرونایی را بر عهده گرفتند تا مردم داغدار دیگر دغدغه واجبات فوتی‌های خود را نداشته باشند.

وی ادامه داد: آحاد مردم ما همگی بسیجی هستند و هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد بسیجی است فی‌المثل «شهید سلیمانی» که پاسدار بود یا «شهید صیادشیرازی» که ارتشی بود یک بسیجی حقیقی بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.