1400-01-22 08:27
447
0
74086
در ارزیابی سال 1399 رقم خورد؛

رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور

روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در بین روابط‌عمومی‌های ادارات کل استانی وزارت متبوع رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ مسعود زیارتی مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان عنوان کرد: روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در ارزیابی عملکرد سال 1399 رتبه برتر روابط‌عمومی‌های ادارات کل استانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را کسب کرد.

زیارتی افزود : این ارزیابی با توجه به شاخص‌های اعلام‌شده از سوی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام شد.

وی تاکید کرد :  بررسی ماهانه روابط‌عمومی‌های ادارات کل استانی در محور تولید محتوا (در بخش‌های گزارش، یادداشت، گفت‌وگو و گزارش تصویری)، محور ارتباط با رسانه (در بخش‌های ویدئو، مکتوب و تلویزیونی) و محور فضای مجازی (در پلتفرم‌های اینستاگرام، توییتر و تلگرام) از آیتم های این ارزیابی است.

مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد : کسب رتبه برتر در بین استان‌های کشور که با تلاش همه همکاران در مجموعه روابط‌عمومی و امورفرهنگی این اداره‌کل رقم‌خورد، نشان‌دهنده آن است که توانسته‌ایم برنامه‌ریزی‌های مدنظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه روابط‌عمومی و امورفرهنگی را جامع عمل بپوشانیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.