1400-06-29 13:07
949
0
76200
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرگان خبر داد؛

راه‌اندازی موکب‌های خدماتی سپاه گرگان در ایام اربعین و هفته دفاع مقدس

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرگان برنامه‌های شاخص شهرستان را در طول این هفته تشریح کرد و از راه‌اندازی موکب‌های خدماتی به مناسبت تقارن ماه صفر، اربعین و هفته دفاع مقدس خبر داد.

وحید فخرالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شعار محوری هفته دفاع تحت عنوان (ما مقتدریم) نامگذاری شده است، به مناسبت این ایام ۴۱۴ برنامه شهرستانی پیش‌بینی شده و در سطح شهرستان گرگان به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: از مجموع 414 برنامه هفته دفاع مقدس در گرگان تعداد 83 برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت و 37 برنامه شاخص شهرستانی در این ایام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به تنوع برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: افتتاحیه برنامه‌های این هفته در مجموعه پایگاه ولایت فرمانداری گرگان خواهد بود.

فخرالدین؛ تجلیل از رزمندگان نیروهای مسلح، بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان انجام خواهد شد.

وی از برگزاری رژه موتوری همراه با غبارروبی مزار شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان پیش‌بینی‌شده است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرگان ابراز کرد: با توجه به این‌که امسال هفته دفاع مقدس با ایام صفر و اربعین همراه شده ‌است، موکب‌های خدماتی در سطح شهرستان گرگان تدارک دیده خواهد شد و در زمینه‌های معیشتی ، مبارزه با بیماری کرونا به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

فخرالدین با اشاره به اینکه گروه‌های سرود پاتوقی در دستورکار است، گفت: از ظرفیت گروه‌های سرود در میادین شهر پیرامون هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: 12 برنامه مراسم شهید آبروی محله در سطح شهرستان گرگان پیش‌بینی‌شده است همچنین معرفی سرداران و امیران شهید در فضای مجازی در دستور کار است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرگان با بیان اینکه پویش هم‌کلاسی مهربان در آغاز بازگشایی مدارس همراه با هفته دفاع مقدس انجام خواهیم داد، گفت: بسته‌های کمک معیشتی، لوازم‌التحریر و پوشاک تحویل دانش‌آموزان نیازمند می‌شود.

فخرالدین، تجلیل از بانوان رزمنده زن در گرگان را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: رزمندگانی که به جبهه اعزام شدند و در آن روزها افتخار آفرینی کردند در مراسمی از آنها تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم کتاب‌خوانی در بوستان‌ها و پارک‌ها پیش‌بینی‌شده که در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.