1402-05-19 20:12
364
0
86036
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس:

۲ آرایشگاه زنانه گنبدکاووس به اتهام دخالت در امر پزشکی پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: دو سالن زیبایی زنانه این شهرستان به دلیل ایجاد موسسه غیرمجاز پزشکی و دخالت در درمان توسط افراد غیرمجاز پلمب شد.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد بدیعی اظهارکرد: ۴۳۴ واحد ارائه خدمات زیبایی و درمانی شامل مطب و سالن زیبایی در گنبدکاووس فعالیت دارد که امسال کارشناسان، ۳۰۱ واحد را مورد بازدید قرار دادند و در نهایت ۳۵ مورد از آنها برای اعمال قانون (جریمه و یا پلمب) به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: در یکی از تخلفات، یک واحد دندانسازی اقدام به کشیدن دندان در لابراتوار دندانسازی می‌کرد که منجر به پلمب از سوی کارشناسان نظارت بر درمان شهرستان با همکاری دادگستری شهرستان، نیروی انتظامی و واحد حقوقی شبکه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس همچنین پلمب یک واحد مرکز ترک اعتیاد را از دیگر پرونده‌های تخلف این حوزه دانست و افزود: وقوع تخلف باعث پلمب این واحد از سوی کارشناسان نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با همکاری دادگستری و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، اماکن و واحد حقوقی شبکه انجام شد.

بدیعی با تاکید بر اهمیت سلامت مردم، بیان کرد: کارشناسان حوزه بهداشت و درمان همواره بر روند فعالیت‌ واحدهای ارائه خدمات زیبایی و درمانی نظارت دارند و مردم هم می‌توانند در صورت مشاهده موارد تخلف به شبکه بهداشت و درمان مراجعه و یا از طریق شماره ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

وی به مردم توصیه کرد با توجه به عوارض احتمالی از انجام تزریق ژل به عنوان اقدام زیبایی غیرضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز هم حتما به مراکز مجاز پزشکی مراجعه داشته باشند.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.