1400-06-07 18:54
878
0
75933

دستگیری ۱۰ نفر از ارازل و اوباش در نگین شهر

دادستان آزادشهر گفت: ۱۰ نفر از ارازل و اوباش در نگین شهر که نسبت به قدرتنمایی با سلاح گرم و تیراندازی اقدام می کردند؛ دستگیر شدند.

به گزارش گلستان ما؛ سید علی حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگاران، گفت : تعداد ۱۰ نفر از متهمین که در سطح شهر نگین شهر اقدام به درگیری و تیراندازی کردند به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی با تیراندازی، قدرت نمایی با سلاح گرم به دستور مقام قضایی جلب و دستگیر شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات یک نفر از آنان با صدور قرار بازداشت موقت و ۹ نفر دیگر از متهمان با قرار وثیقه به زندان اعزام شدند.

دادستان آزادشهر تاکید کرد: کسانی که نظم جامعه را مختل می کند و آسایش مردم را از بین می‌برند به عنوان اراذل و اوباش شناخته می‌شوند.

حسینی گفت: با چنین افرادی برخورد جدی می شود و جای این گونه افراد در زندان است تا مردم از شر آنها در امان باشند.

وی گفت: اگر بخواهند این افراد با در دست گرفتن سلاح گرم و سرد امنیت مردم را به هم بزنند و رعب و وحشت ایجاد کنند امنیت تک تک آنها را به خطر خواهیم انداخت.

این مقام قضایی تصریح کرد: چنین افرادی تکرار اینگونه رفتارها را داشته باشند به اتهام محاربه تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و همچنین افرادی که در فضای مجازی با قرار دادن تصاویر با سلاح گرم قدرت نمایی و ایجاد ترس می‌کنند با آنها برخورد قانونی می کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.