1400-06-24 20:54
935
0
76148

دستگیری عامل شرارت و چاقوکشی در بندرترکمن

فرمانده انتظامي بندرترکمن گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتي موفق شدند مخفيگاه متهم را در كمتر از 24 ساعت شناسايي و با هماهنگی قضایی در يك اقدام غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگير كنند.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "محمدعلی کریمی" در گفت و گو در تشريح اين خبر اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در یکی از محلات شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي کلانتری11 بندرترکمن قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع، ماموران بلافاصله در محل حاضر و طي بررسي انجام شده مشخص شد فردی بوسیله سلاح سرد، یکی از شهروندان را مجروح كرده که مصدوم توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شده است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتي موفق شدند مخفيگاه متهم را در كمتر از 24 ساعت شناسايي و با هماهنگی قضایی در يك اقدام غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگير كنند.

فرمانده انتظامي بندرترکمن ادامه داد: متهم انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه، اختلافات شخصی اعلام کرده است و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.