1399-06-16 17:54
1323
1
70227

دستگيري 71 متهم تحت تعقيب در گنبدكاووس

فرمانده نیروی انتظامی گنبد از دستگيري 71 متهم تحت تعقيب و توقيف 30 دستگاه خودرو و موتورسيكلت هاي متخلف، فاقد پلاك و مزاحمان خياباني و كشف يك قبضه سلاح غيرمجاز ، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود علی فر" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به منظور ناامن كردن فضا براي مجرمان در جهت پيشگيري از وقوع جرايم، دستگيري سارقان، اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقيب و متواري و خرده فروشان مواد افيوني در گنبدكاووس به مرحله اجراء در آمد.

اين مقام انتظامي افزود: با تلاش هاي بي وقفه ماموران 15 سارق سابقه دار كه 2 سارق مرتكب سرقت هاي بعنف شده بودند در اجراي اين طرح شناسايي و دستگير كه در تحقيقات پليس به 49 فقره انواع سرقت از جمله سرقت از اماكن خصوصي، موتورسيكلت، سرقت از معابر عمومي و كيف قاپي، قطعات خودرو و غیره در سطح شهرستان گنبدكاووس اقرار کردند.

سرهنگ علي فر تصريح کرد: همچنين در پاكسازي 11 نقطه آلوده، 33 خرده فروش مواد افيوني و معتاد متجاهر دستگير و يك كيلو و 440 گرم موادمخدر از پاتوق هاي آنان كشف شد.

وي اظهار داشت: دستگيري 71 متهم تحت تعقيب و توقيف 30 دستگاه خودرو و موتورسيكلت هاي متخلف، فاقد پلاك و مزاحمان خياباني و كشف يك قبضه سلاح غيرمجاز از ديگر موفقيت هاي طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس در پايان با تاكيد برعزم جدي پليس در برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنيت خاطر نشان كرد: امنيت و آرامش ارمغان پليس به شهروندان بوده و مردم مي توانند با مشاركت حداكثري، هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص مخلان نظم، آرامش و آسايش را از طريق شماره تلفن 110 به مركز فوريت هاي پليس اطلاع رساني كنند.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.