1402-03-06 10:10
655
0
85097
کارآفرینی یک بانوی گنبدی؛

خانه قرآنی که یک محله را آباد کرد

منیره جاهدی بانوی جهادی گنبدکاوس توانست با راه‌اندازی یک خانه قرآنی، محله‌ای را آباد کند.

به گزارش گلستان ما، منیره جاهدی از بانوان جهادی گنبدکاووس است که به دلیل کارآفرینی و تاثیرگذاری در محله از سوی مهرواره بانور تقدیر شد.

این بانوی کارآفرین از سال ۸۰، فعالیت‌های قرآنی را با سازمان تبلیغات اسلامی گنبد آغاز کرد و آنقدر شیفته چنین كارهايی شد که رشته حسابداری در دانشگاه را نیمه‌کاره رها کرد و ضمن آشنایی با روخوانی و روان‌خوانی قرآن در سازمان تبلیغات، مدارک سطح یک و دو خود را نیز به مدد سازمان تبلیغات گرفت.

جاهدی از سال ۸۵ وارد عرصه کارآفرینی می‌شود و اولین خانه قرآنی را به نام «خانه قرآنی رضوی» در شهرک بهارستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌کند.

این بانوی کارآفرین می‌گوید: در ابتدا خانه قرآنی ما، تنها یک خانه کوچک و محقر بود، اما اینک با توجه به افزایش فعالیت‌های قرآنی؛ این خانه محقر به یک خانه سه طبقه تبدیل شده است که در حال حاضر نیز ۱۰ نفر از بانوان تحصیلکرده در آنجا مشغول به کار هستند.

آسیب شناسی معضلات محله، گره‌گشایی از مشکلات بچه‌های طلاق و کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و کم سرپرست وهمچنین برگزاری کلاس‌های رایگان درسی و قرآنی برای دانش‌آموزانی که از تمکن مالی کمتری برخوردار هستند از دیگر فعالیت‌های این بانوی جهادی و همکاران اوست.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.