1400-03-17 10:32
1736
1
74880
تراکتور را باور کنیم یا گزارش نظارت؟

جولان آب بندان های غیر مجاز در سد وشمگیر/ کشاورزان غیر مجاز از خواب مسوولان در کم آبی "تعبیر" دیگری دارند

جولان تراکتورهای غیر مجاز در حال کشت محصولات کشاورزی از مواردی است که این پرسش را مطرح می کند چطور می شود این تراکتورها در روز روشن به این اقدامات دست می زنند و سلامت جامعه را تهدید می کند اما کسی نیست جلوی این افراد بگیرد؟

به گزارش گلستان ما، بی آبی این روزها به یکی از چالش های اصلی کشور تبدیل شده و دیگر فردی نمی تواند منکر بحران کم آبی در کشور شود.

مسئله کم آبی تا جایی فشار آورده که این روزها در گلستان بسیاری از محلات حتی در ساعت های اولیه شب نیز آبی برای مصرف ندارند و مجبورند با آب های ذخیره اندک شب را تا صبح بگذرانند.

با وجود اینکه گلستان یکی از استان های کشاورزی کشور است اما به دلیل بحران آب حتی کشت شالی در این استان نیز ممنوع شده چرا که تامین آب اهمیت بالایی برای مسوولان استانی دارد.

پی ریزی و ایجاد آب‌بندان‌های غیر مجاز در مسیر سدوشمگیر این روزها یکی از دغدغه های اصلی مردم آق قلا شده چرا که هر زمان آب بالادست رهاسازی می‌شود آب بندان‌های غیر مجاز پایین‌دست به صورت غیر مجاز از این آب به سود خود استفاده می کنند.

کافی است تنها یک بار در مسیر آب بندهای سدو شمیگیر قدم بزنید شاید در آن شرایط احساس سرآب کنید اما هر چه قدم های بیشتری را بردارید متوجه سراب نخواهید شد آن ها آب بندان های غیر مجازی هستند که به صورت قارچ گونه و موریانه وار به جان آب منطقه افتاده اند و آن را در خود ذخیره کرده اند.

جولان تراکتورهای غیر مجاز در حال کشت محصولات کشاورزی غیر مجاز نیز از دیگر مواردی است که این پرسش را مطرح می کند چطور می شود این ها در روز روشن به این اقدامات دست می زنند و سلامت جامعه را تهدید می کند اما کسی نیست جلوی این افراد بگیرد؟

جا دارد تا مدیر آب منطقه ای استان بیش از این به فکر سد و کشاورز این منطقه باشند شود و با نظارت های دقیق تر و میدانی بیشتر با کشاورزان متخلف اطراف سد برخورد های جدی تری نماید چرا که اکنون برای مردم منطقه این شائبه به وجود آمده مسئولین آب منطقه ای استان منافع مردم منطقه را مد نظر قرار نداده اند و آب سد را به صورت غیر مجاز به آب بندان های اطراف سد اجاره می دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.