1400-09-18 05:22
1255
0
77445
رضایت والدین حامد رخشانی برای پیوند اعضاء؛

جوان 20 ساله آق قلا شاگرد اول کلاس ایثار شد

حامد رخشانی جوان 20 ساله مرگ مغزی که پنج سال روی تخت بیمارستان خوابیده بود با رضایت والدینش اعضای بدن این جوان به چند بیمار دیگر زندگی بخشید تا حامد رخشانی در 20 سالگی شاگرد اول کلاس ایثار شود.

به گزارش گلستان ما، پایان زندگی یک جوان 20 ساله با اهدای اعضای بدنش به 12 بیمار سرآغاز یک حرکت تحسن برانگیز بود، حامد رخشانی که در یک حادثه تصادف مرگ مغزی شد و چند سالی روی تخت بیمارستان خوابید و حالا اعضای بدنشبا رضایت خانواده حیات بخش بیمارانی شد تا مشق ایثار بار دیگر رنگ اخلاص به خود بگیرد.

اعضای بدن این جوان آق قلایی پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی اهدا شد، قلب، کلیه، کبد، دو قرنیه چشم و ... به بیماران نیازمند زندگی دیگر بخشید تا ترسیم مهربانی روی دیگری از خود نشان دهد، پیکر جوان 20 ساله مرگ مغزی در روستای پیرواش سفلی شهرستان آق قلا به خاک سپرده شد.

هر روز از مدرسه ایثار شاگردانی فارغ التحصیل می‌شوند که باید مشق عشق و مهربانی آنها را برای دیگران سرود تا این کار ماندگار نشر تصاعدی به خود بگیرد، پدر و مادری که از این به بعد صدای خوش فرزندشان حامد را قرار نیست بشنوند اما صدای قلب عزیزدلشان در سینه دیگری می‌تپد و دیگر اعضایی که اهدا شد تا نفس حیات آرامش دیگران شود.

انعکاس مهربانی در گوشه گوشه پایتخت اقوام ایران زمین دیده و شنیده می شود، شعار اهدای عضو اهدای زندگی در عمل رگ حقیقت به خود گرفته است، وقتی بانگ جرس به صدا درمی آید باید کوله بار سفر بسته شود، و چه خوب آنکه پایان زندگی کارنامه با ایثار و مهربانی ختم به خیر شود.

والدین حامد رخشانی با رضایت به اهدای عضو جگرگوشه زندگی شان ارزش یک کار معنوی را به اشتراک گذاشتند گرچه این گذشت و فداکاری روح بزرگی می خواهد که این خانواده ترسیم گر برگ زرین مهربانی شدند.

به راستی؛ زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست، هر کسی نغمه خود خواند از صحنه رود، صحنه پیوسته جداست، خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد، عمر زندگی کوتاه است چه خوب که همیشه به یاد داشته باشیم مهربانی را به یکدیگر هدیه دهیم قبل از آنکه خیلی دیر شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.