1399-12-03 15:27
724
0
73339

جذب ۳۴۴ دانش آموزش بازمانده از تحصیل در کلاله/ ساخت مدرسه ۱۱ کلاسه در شهر کلاله

فرماندار کلاله گفت: در شهرستان کلاله تعداد ۵۳۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل توسط کارشناسان آموزش و پرورش شناسایی و تعداد ۳۴۴ نفر آنان در سال جاری جذب کلاس درس شدند.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کلاله، گفت: در شهرستان کلاله تعداد ۵۳۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل توسط کارشناسان آموزش و پرورش شناسایی و تعداد ۳۴۴ نفر آنان در سال جاری جذب کلاس درس شدند.

فرماندار کلاله ضمن تاکید به جذب خیرین مدرسه ساز و اعتبارات استانی در شهرستان،گفت: بایستی تمامی زیرساخت های لازم جهت حضور خیرین در شهرستان فراهم باشد و آنان مشکلی بابت زمین و استعلامات نداشته باشند.

وی در ادامه از عوامل برگزار کننده آزمون های استخدامی در شهرستان تقدیر کرد و گفت: تمهیدات و پروتکل های بهداشتی جهت برگزاری سایر آزمون ها و کنکور سراسری در شهرستان دیده شود تا داوطلبین دغدغه ای در این مهم نداشته باشند. 

تاج پور، رییس آموزش و پرورش شهرستان نیز گفت: انشالله بزودی عملیات ساخت مدرسه متوسط دخترانه ۱۱ کلاسه توسط آیت الله نورمفیدی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر کلاله آغاز می شود.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.