1402-11-07 09:00
463
0
88527
مدیرکل صدا و سیمای گلستان خبر داد:

شور انتخاباتی از «تاکسی بهارستان» تا «وسواسی»

مدیرکل صدا و سیمای گلستان از تلاش صدا و سیمای استان گلستان برای شور انتخاباتی خبر داد و گفت: «تاکسی بهارستان» و «وسواسی» در ایام انتخابات روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ رسول شکری‌نیا صبح امروز در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در کمیته رسانه ملی و فضای مجازی بنا داریم تمام فعالیت‌های دستگاه‌ها و ادارات در حوزه عملکردی منطبق با عملکردهای یک ساله از بهمن سال گذشته تاکنون باشد.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان ادامه داد: در رسانه ملی و اصحاب جرائد تکلیف‌گرا هستند و به وظایف و تکالیف خود در قبال مردم عمل می‌کنند، بسیاری از پروژه‌ها در سفر رئیس جمهور تکمیل شد و بخشی از پروژه‌ها نیز در ایام دهه فجر تکیل شده و آماده بهره‌برداری است.

شکری‌نیا بیان کرد: همزمانی ایام دهه فجر با ماه رجب و مناسبت‌های مختلف ایجاب می‌کند این برنامه‌ها به شکل خاص خود برگزار شود، در جهاد تبیین نیز برنامه‌ای تحت عنوان «شناخت» داریم و در این برنامه به مباحث تبینی توجه شده است.

وی افزود: برنامه «حرف حساب» نیز در ایام دهه فجر به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در راستای حل مشکل مردم می‌پردازد، ویژه برنامه «جشن انقلاب» نیز در قالب ۱۲ برنامه برگزار خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان خاطرنشان کرد: یک برنامه انتخاباتی «رسام» را در صدا و سیمای استان گلستان ۲۰ روز است که کلید زدیم و در پایان دهه فجر این برنامه به صورت زنده پخش خواهد شد.

شکری‌نیا افزود: پخش سریال‌های استانی با نیروها و عوامل بومی در حال پخش شدن است تله فیلم «وسواسی» برای انتخابات در حال تولید شدن است که یک کار ۵۰ دقیقی برای شبکه ملی است و یک تعداد بازیگر ملی و بازیگران و عوامل استان در حال فعالیت هستند و در شبکه استانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: سریال «تاکسی بهارستان» از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام انتخابات در نظر گرفته شده و به موضوع انتخابات و فعالیت در بهارستان می‌پردازد و از ۱۸ الی ۲۰ بهمن پخش آن شروع خواهد شد، این سریال محتوای کمدی و طنز دارد.

این مقام مسئول متذکر شد: دو سریال دیگر نیز در دستور کار است که با توجه به شرایط آب وهوایی تدوین می‌شود، امسال برای نخستین بار شعر فجر استانی را تدارک دیدم و برای نخستین بار است که ارشاد و صدا و سیما در استان‌ها این کار را تولید می‌کنند.

شکری‌نیا ابراز داشت: جشنوار فیلم فجر، موسیقی فجر و هنرهای تجسمی فجر نیز در صدا و سیمای استان نیز پوشش بهتری خواهیم داشت، میزگرد انتخاب برتر نیز در دستور کار است و بنا است این برنامه در ایام انتخابات به صورت روزانه برگزار شود.

وی بابیان اینکه استقبال خوبی از برنامه‌های رادیویی در استان انجام می‌شود، افزود: رنگین کمان همدلی از برنامه‌های صدا استان گلستان است و به دلیل استقبال مردم صدا و سیما نیز پای کار آن آمده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.