1401-07-21 11:56
545
0
81848
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

تقویت روح مقاومت و وحدت راه مقابله با جریان استکبار است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: چیزی که می تواند گره گشا باشد و در این سیر تمدنی بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار باشد این است روح مقاومت در متن جامعه بسط پیدا کند و وحدت کلمه در جامعه تسری پیدا کند.

به گزارش گلستان ما،حجت السلام و المسلمین رضا دیلمی در همایش هفته وحدت استان گلستان اظهار کرد: در انقلاب اسلامی از وحدت بعنوان ابتکار و راهبرد بسیار مهمی استفاده شد تا جزو الزامات باشد و بدون آن تمدن نوین اسلامی محقق نشود.


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در تبیین شاخصه های وحدت سراغ قومیت، ملیت و برخی نگاه های خاص مذهبی نمی رود شاخصه ای را ترسیم می کند که علت بسیاری از دشمنی ها در اینجاست امام جبهه بندی را مشخص می کند که فراتر از نگاه های شخصی و محدود است.

وی افزود: اسلام آمریکایی اسلامی است که برای ایادی استکباری یک فرصت است، امروز نیز عناصرشان در منطقه تبدیل به گاوهای شیرده شده اند به همین جهت غرب به دنبال بسط چنین اسلامی است چرا که در چنین افکاری هرگز تقابل جبهه حق و باطل را نخواهید دید و استکبار هم با این سلام مشکلی ندارند اما اسلام ناب اسلام مجاهد مبارز و استکبار ستیز است و شاخصه های تمدنی دارد لذا این جنس تفکر که در درون خود درخت تنومندی را بعنوان جبهه مقاومت خلق می کند سد راه دشمن شده است.

دیلمی با بیان اینکه اگر استکبار با انقلاب مشکل دارد بخاطر راهبرد کلان امامین انقلاب است، ابراز کرد: در این اغتشاشات و فتنه انگیزی اقتدار این ها چند سطل اشغال آتش زدن بود و اسلام ناب چنین تفکر و رویکردی بزرگترین سد در مقابل ایادی استکباری است.

معاون سازمان تبلیغات گلستان یادآورشد: خواستگاه اسلام ناب در نظام آموزش و پرورش و دانشگاه هاست که متاسفانه در زمینه غفلتی صورت گرفت که باید جبران کرد رهبری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را ابلاغ کرد اگر این سند با حرکت رو به جلوی ما تطبیق نداشته باشد با مشکل رو به رو می شویم.

وی متذکر شد: چیزی که می تواند گره گشا باشد و در این سیر تمدنی بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار باشد این است روح مقاومت در متن جامعه بسط پیدا کند و وحدت کلمه در جامعه تسری پیدا کند.

دیلمی تصریح کرد: یکی از سخت ترین عرصه های جهاد، وحدت جامعه با محوریت روح مقاومت و ایستادگی است مردهای مسلمان همه در زیر علم ولایت و نبوت جمع شوند و در این جنگ تبیین تقویت باورها می تواند کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی ها امام صادق(ع) تبیین وسیله امام شناسی بود و در لحظات آخر سفارش می کند شفاعت ما به کسی که نماز را سبک بشمارد نمی رسد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان عنوان کرد: اگر در خانواده توجه به بحث نماز و دعا شود برکات خوبی در زندگی خواهد داشت چرا که پدر و مادر اولین مولف فرزندان هستند و اگر این اتفاق در مسجد باشد ثمره دوچندانی خواهد داشت.

دیلمی گفت: تربیت عقلانی، تربیت عبادی و تربیت حماسی از ابعادی که جزو حق فرزندان است و خانواده ها با این نوع تربیت می توانند ثمره مناسبی را در میان فرزندان خود ببینند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.