1400-01-22 11:04
510
0
74097
مدیرکل آموزش و پرورش تشریح کرد؛

فعالیت مدارس گلستان در شرایط کرونایی

گوهری راد، گفت: در شهر‌های با وضعیت زرد دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرستانی‌ها آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس می‌توانند به صورت اختیاری در آموزش حضوری شرکت کنند.

احسان گوهری راد در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد:کلیه فعالیت های آموزشی مدارس استان گلستان در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی تا اطلاع ثانوی، غیر حضوری و مجازی از طریق سامانه شاد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان به جز نگهبان و سرایدار ومسئول  تأسیسات مدارس در شهرستان های با وضعیت قرمزتعطیل بوده اما حضور عوامل اجرایی مدارس درشهرستان های با وضعیت نارنجی۵۰درصد ودر شهرستان های با وضعیت زرد  ۷۵درصد الزامی است.

وی، افزود: در شهر‌های با وضعیت زرد دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرستانی‌ها آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس می‌توانند به صورت اختیاری در آموزش حضوری شرکت کنند.

گوهری راد، ابراز کرد: حضورکارمندان ادارات آموزش و پرورش در شهرستان های با وضعیت قرمز یک سوم، در شهرستان های با وضعیت  نارنجی ۵۰درصد و در مناطق زرد ۷۵ درصد خواهد بود.

گفتنی است شهرستان های گرگان، گنبد کاووس، آزادشهر، بندرگز،کردکوی و مینودشت در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.