1399-03-11 15:16
1060
1
68837
صیادی خبر داد :

تشدید امر نظارت در کلیه مراکز خرید استان گلستان

سرپرست اداره غله گلستان گفت : فرآیند نظارت بر روند خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی با حضور 6 تیم بازدید کننده در استان گلستان صورت میگیرد .

به گزارش گلستان ما ؛ صیادی سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان در این خصوص گفت : طی این دوره بازدیدهای مستمر بیش از 20  نفر از کارشناسان و مدیران واحدهای مختلف اداره کل با سرکشی از کلیه مراکز خرید آموزش های مرتبط اعم از آشنایی با نحوه تعیین افت مفید و غیرمفید و دیگر موضوعات مرتبط با خرید را  آموزش و بررسی می نمایند .

صیادی اظهار داشت: این دوره بازدیدهای مستمر همه روزه به جهت جلوگیری از وقفه در ثبت محمولات خرید در سامانه سیفا و تاکید بر ارسال به موقع اسناد خریداری شده به بانک عامل می باشد تا کشاورزان هر چه زودتر به مطالباتشان دست پیدا کنند و کارشناسان متخصص و ارشد کنترل کیفی اداره کل نیز بنا بر شرح وظایف ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران نسبت به انجام وظیفه اقدام می نمایند.

وی افزود: نظارت کامل بر فرایند خرید ، پیش گیری از بروز تخلفات احتمالی در طی عملیات خرید ،تطبیق تعداد وسائل نقلیه و اسناد ثبت شده در روز ،تهیه و تنظیم گزارش روزانه از مهم ترین اقدامات بازرسین اعزامی به مراکز خرید می باشد .

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان در پایان خاطر نشان کرد : استان گلستان از استان‌های پیشرو در امر تولید و خرید تضمینی گندم است و رتبه برتر خرید این محصول را در کشور به خود اختصاص می دهد.

صیادی گفت : همچنین با توجه به اینکه خرید تضمینی از طریق سامانه سیفا و استعلام از سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی صورت می گیرد از کشاورزان خواست تا در صورت عدم ثبت مشخصات در سامانه پهنه بندی در اسرع وقت نسبت به ثبت مشخصات در این سامانه اقدام نمایند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.