1401-03-02 14:32
314
0
80139
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

تداوم کارنامه درخشان «سپاه در کنار مردم»/ از آبرسانی به ۴۰۰ هزار جمعیت گلستانی تا کمک به اشتغالزایی بیش از ۸ هزار نفر

ملک شاهکوهی گفت: ۴۸۳ روستا طبق تفاهم نامه با آب و فاضلاب استان گلستان توسط سپاه نینوا آبرسانی می شود و در این راستا ۴۰۰ هزار نفر از این موهبت برخوردار می‌شوند.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما؛ اظهار کرد: ۴۸۳ روستا طبق تفاهم نامه با آب و فاضلاب استان گلستان توسط سپاه نینوا آبرسانی می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از تشکیل قرارگاه آبرسانی در استان خبر داد و افزود: ۴۰۷ پروژه از این تعداد توسط قرارگاه خاتم در مدت ۳۰ ماه اجرایی خواهد کرد.

ملک شاهکوهی گفت: در قالب ۱۱ مجتمع کارگاه های این قرارگاه شکل گرفته است و ۲۲ طرح آبرسانی توسط سپاه نینوا انجام می شود که تاکنون در بازده سه ماه ۱۱ روستا آبرسانی شده است.

وی افزود: ۵۴ روستا نیز توسط قرارگاه پیشرفت ابادانی سپاه نینوا انجام می شود و در تلاش هستیم در مدت ۹ ماهه این پروژه ها را تحویل دهیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: خط انتقال، احداث مخزن، ایستگاه پمپاژ، شبکه داخلی، ترانس و پست هوایی و حفرچاه در این پروژه ها اجرایی می شود و ۴۰۰ هزار نفر از این پروژه ها منتفع می شوند.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: مجموعا ۹۰۰ خانه محروم کمیته امداد نا در استان به همت سپاه ساخته می شود.

وی افزود: رفع محرومیت در مناطق دور افتاده و کم برخوردار در بخش های مختلف از دیگر موضوعاتی است که پیگیری می شود. 

فرمانده سپاه نینوا استان متذکر شد: تهیه یک هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه ، تهیه و توزیع ۳۱ هزار لوازم التحریر، تهیه ۳۰ هزار بسته پوشاک و کفش ورزشی برای دانش آموزان بی بضاعت؛ همچنین در زمان کرونا ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

ملک شاهکوهی گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغالزایی بیش از هشت هزار نفر در عرصه های مختلف توسط سپاه نینوا انجام شده است.

وی به سفر سردار سلامی، فرمانده کل سپاه به گلستان اشاره کرد و گفت: به پروژه های زیرساختی استان در این سفر توجه شد و اعتبار خوبی برای کلینیک جراحی محدود گرگان و ساخت و تکمیل پروژه درمانگاه شهید مدنی گنبدکاووس را دستور دادند.

این مقام مسئول بیان کرد: سردار سلامی از باغ موزه دفاع مقدس استان بازدید داشتند و یکی از موضوعات مطرح شده در این سفر آخرین وضعیت ارزش های دفاع مقدس مورد ارزیابی قرار گرفت.

ملک شاهکوهی بیان کرد: مجموعه اقدامات سپاه استان در خصووص احیای هفت تپه و اردوگاه شهید باکری جزو برنامه ها است که در این سفر مطرح شد، همچنین در این سفر سردار سلامی از روند تکمیل پروژه های شهدای خوشنام و نقش استان در دفاع مقدس در جریان قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.