1399-11-07 14:20
473
0
72856
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای خرید تبلت دانش آموزان گلستانی

11هزار و 475 دانش آموز و دانشجوی گلستانی در 10 ماهه سال جاری از خدمات فرهنگی- آموزشی کمیته امداد استان بهره مند شدند.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان  در جلسه شورای مدیران با حضور حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت:این نهاد با ارائه خدمات فرهنگی در زمینه ی اعزام مددجویان به اردوهای آموزشی- تربیتی و زیارتی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان و دانش آموزان، آموزش خانواده، در ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی به مددجویان در کانونها فعالیت می کند.

وی افزود: در سالجاری این نهاد با اجرای طرح" یادگار مهر" با هدف خرید تبلت دانش آموزی مبلغ دو میلیارد تومان جمع آوری کرد که مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان آن برای خرید تبلت به حساب دفتر مرکزی واریز و مابقی در استان اقدام به خرید تبلت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان بعنوان رنگین کمان اقوام، با ظرفیت های بالقوه انسانی و طببیعی کم نظیر خود، میزبان 16 قوم از 26 قوم بارز کشور است،که وجود این تنوع قومی و مذهبی ،فرصتی مغتنم برای توسعه فرهنگی همه جانبه است.

بابایی عنوان کرد:در سالجاری تاکنون به 1030 نفر از دانشجویان و طلاب علوم دینی  مبلغ 640 میلیون تومان کمک هزینه  تحصیلی و شهریه  دانشجویی پرداخت  شده است.

وی تصریح کرد: 10 هزار و 445 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در 10 ماهه امسال از کمک هزینه تحصیلی به مبلغ 2میلیارد و 860 میلیون تومان بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا ،5هزار و 750مددجوی گلستانی با تخصیص اعتبار 344 میلیون تومان از  کلاسهای آموزش خانواده بصورت حضوری و مجازی ویژه خانواده های تحت حمایت بهره مند شده اند.

بابایی یادآور شد: جشنواره سراسری باران وحی در 4 بخش آوایی، ادبی، معارفی و هنری با حضور 679 شرکت کننده در مرحله استانی برگزار و از تعداد 750 اثر ارسالی،69 نفر بعنوان رتبه برتر استانی،38 نفر رتبه برتر کشوری و27 نفرشایسته تقدیرانتخاب شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد:این نهاد با استفاده از تعاملات فرهنگی فرا سازمانی با سایر نهادها و ادارات، از ظرفیت  دارالقرآن های سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیون طرح های هجرت و داوران قرآنی ، برخورداری دانشجویان از برنامه های گروههای جهادی بسیج سازندگی ،استفاده از خانه های هلال سازمان هلال احمر استان در راستای اجرای طرح یاس و برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بهره مند شده است.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.