1400-07-18 11:01
793
0
76439
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان عنوان کرد

تحمیل ۱۱۲ لیتر بر ثانیه کسری آب در گرگان به دلیل قطعی برق

نصرآبادی به مشکلات تامین آب به دلیل قطعی برق اشاره کرد و گفت: قطعی برق باعث شد ۱۱۲ لیتر برثانیه بر کسری های تامین آب در گرگان افزوده شود.

به گزارش گلستان ما، احمد نصرآبادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب وظیفه اصلی آنها آبرسانی به شهرها و روستاها است یکی از وظایف سخت آنها در فصل گرم است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان به پیش بینی کمبود منابع آب در تابستان اشاره کرد و ادامه داد: بنا شد ۱۰ چاه برای کسری تولید آب حفر شود که نزدیک به ۲۸ درصد کسری آب گرگان در فصل تابستان بر این اساس تامین می شد.

نصرآبادی افزود: اعتبارات برای تامین منابع آب در تابستان امسال اختصاص یافت ولی با اقدامات انجام شده توانستیم یک حلقه چاه را در این مدت به بهره برداری برسانیم و امیدوارم تا پایان سال دو حلقه چاه دیگر نیز حفر کنیم.

وی افزود: مطابق گزارش آب منطقه ای در شهر گرگان نسبت به سال ۹۸ و ۹۹ نزدیک بر ۴۰ درصد کاهش بارندگی داشتیم و نسبت به دراز مدت ۳۱.۳ کاهش بارندگی را شاهد بودیم.

این مقام مسئول بیان کرد:در حوزه کم عمق استان ۲۱۰ لیتر و در حوزه های عمیق ۶۰ تا ۷۰ میلیون متر مکعب حجم آب خوان ها در سطح گلستان کاهش یافته بود.

نصرآبادی به مشکلات تامین اب به دلیل قطعی برق اشاره کرد و گفت: قطعی برق باعث شد ۱۱۲ لیتر برثانیه بر کسری های تامین آب در گرگان افزوده شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.