1401-06-01 20:19
656
0
81316
مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله در گفتگو با گلستان ما خبر داد؛

تجلیل از ۷۵ پزشک شهرستان کلاله/ مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه هستند+ تصاویر

ابراهیم فدایی گفت: به مناسبت روز پزشک، ۷۵ پزشک پزشک متخصص و عمومی توسط مسئولین اجرایی شهرستان کلاله مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش گلستان ما؛ ابراهیم فدائی، مدیر شبکه بو درمان شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما که به مناسبت روز پزشک انجام شد؛  گفت: در سالروز تولد "حکیم فرزانه، ابوعلی سینا" به پاس خدمات مدافعان سلامت، آیین تجلیل از پزشکان بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و بخش دولتی و خصوصی کلاله برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله افزود: طی سالهای اخیر، پزشکان و سایر کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت، در  خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بودند و متاسفانه تعدادی از انان نیز در این راه به شهادت رسیدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله تاکید کرد: مردم نیز به نوبه خود، می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن با کاهش بار کاری کادر درمان، از این مدافعان سلامت حمایت کنند.

وی تصریح کرد: تقدیر از مدافعان سلامت، در قبال فداکاری انها اقدامی ناچیز محسوب می شود؛ اما با توجه به هماهنگی های قبلی و پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان ، به مناسبت روز پزشک، پزشکان شهرستان بصورت سه گروه پزشکان دولتی بیمارستان کلاله،مطب های خصوصی و نیز مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری به تعداد ۷۵ پزشک تقسیم بندی شده و توسط مسئولین اجرایی شهرستان مورد تقدیر قرار گرفت.
وی گفت:در این مراسم امام جمعه، فرماندار،ریاست دادگستری ،دادستان عمومی و انقلاب،اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی،رئیس شورای شهر ، روحانیون و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها ، مدیر بهداشت و درمان؛ نیز رئیس بیمارستان و خیرین سلامت حضور داشتند.


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.