1402-10-29 11:08
765
0
88434
فرماندار بندرگز:

بندرگز نیازمند ۱۸ دستگاه دیالیز است

فرماندار بندرگز گفت: شهرستان بندرگز سه برابر استاندارد بیمار دیالیزی دارد و به ۱۸ دستگاه دیالیز نیاز دارد.

صابر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی «گلستان ما» گفت: مجموع پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی، پروژه لایروبی خلیج گرگان و مجموع پروژه‌های عمرانی و طرح های اقتصادی و تسهیلات اعطایی شهر نوکنده از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون ۱۸ هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال است.

فرماندار بندرگز ادامه داد: احیای خلیج گرگان نه تنها برای مردم شهرستان بندرگز یک اتفاق ملی و بین المللی است و پس از بازگشایی کانال آشور در خلیج گرگان، ۴۰۰ متر پیشروی آب و ۴۰ سانتی متری افزایش تراز آب در بندرگز اتفاق افتاد.

حسن پور ابراز داشت: امیدوارم در ادامه این پروژه و لایروبی سواحل از ظرفیت اقتصاد دریا محور بهره‌مند شویم.

وی از لایروبی رودخانه نوکنده به طول ۱۰.۵ کیلومتر خبر داد و یادآور شد: لایروبی رودخانه نوکنده به مهار سیلاب و جلوگیری از خسارت‌های ناشی از آن کمک شایانی کرد.

این مقام مسئول متذکر شد: تکمیل و بهره‌برداری درمانگاه تامین اجتماعی، تجهیز چهار زیست پزشک، تجهیز مرکز دندانپزشکی و تامین دستگاه سی‌تی‌اسکن از دیگر خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

حسن‌پور بیان کرد: شهرستان بندرگز سه برابر استاندارد بیمار دیالیزی دارد و سالمندترین شهرستان استان است و به ۱۸ دستگاه دیالیز نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی خانه بهداشت استون آباد کلید خورد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن‌پور یادآور سد در چهار سال دولت گذشته دو حلقه چاه با ۱۵ لیتر بر ثانیه آبدهی حفر شد که در دولت سیزدهم سه حلقه چاه با ۴۸ لیتر بر ثانیه آبدهی حفر کرده است و رشد چهار برابری تولید آب در شهرستان در این دولت رقم خورده است.

وی اشتغال از موضوعات مهم کشور است و رشد ۳۳ درصدی ایجاد اشتغال در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل خبر داد و یادآور شد: ۴۹۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۶ بین متفاضیان توزیع شد، اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای در دو سال دولت سیردهم در مقایسه در مصوب‌ها ۲۰۰ درصد و در تخصیص اعتبارات ۲۷۳ درصد رشد داشته است.

فرماندار بندرگز افزود: احیای واحدهای تولیدی راکد یکی از موضوعات مورد تاکید رئیس جمهور است که در دولت سیزدهم ۶ واحد راکد با یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال اعتبار به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.