1402-08-30 12:25
1660
0
87538
یادداشت؛

بسیجی بر عهدش پایبند است

هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی منصوری در یادداشتی نوشت: من یک بسیجی‌ام؛ مکتبم اسلام است و کتابم قرآن، به گِرد وجود خورشید عالم تاب رحمه للعالمین می‌گردم؛ مرامم ز علی است و فاطمه؛ مرادم خمینی است و خامنه‌ای، آماده جانبازی به امر رهبر و آماده نبرد با اهریمنان دون صفتم؛ وفادار بر عهد شهیدانم؛ هرگز از پیچیدگی فتنه‌های دشمن نهراسیدم.

بر این باورم که (إِنَّ مَعِی رَبّی)؛ مجاهد راه حق و انقلابم؛ فراتر از هر خط و گروه‌ام؛ دنیا را میدان مبارزه با نفس می‌دانم؛ ایمانم حاصلِ توکل و تضرع و توسل به خدای سبحان است؛ زنده نگهدارنده آرمان‌های خمینیِ بت‌شکنم، پیرو خط امامین انقلابم؛ کلام‌شان را مرهمی بر زخم‌های پابرهنگان تاریخ می‌دانم و نسخه شفابخش استقلال و آزادی.

وصیتنامه امامم را خط به خط می‌خوانم، و به لوح دل می‌سپارم و تا پای جان به آرمانش وفادارم.  

ای رزمندگان دفاع مقدس؛ حضرت آقا برایتان سخن از معراج گفت: «ای به معراج رفتگان! امروز که وارد زندگی معمولی شدید، مبادا دستاورد آن معراج را از دست بدهید! حجت بر شما تمام است. خودتان را حفظ کنید.»

رهبرم؛ توصیه‌های مشفقانه‌ات را چون پدری دلسوز به فرزندانش، راهگشای آینده می‌دانم آن را با جان و دل خریدارم؛ هرگز از تلاش مستمر در رشد معنویت و کسب اخلاق حسنه و تقوا و عمل صالح و حفظ پاکدامنی و پارسائی و انس با دعا و تضرع به پیشگاه خالق هستی را به فراموشی نمی‌سپارم؛ باشد تا اینکه عنایت حق تعالی شامل حالم گردد.

هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان بودن، قدردان نعمات الهی است، انس با قرآن را در سرلوحه زندگی دارد، توسل به اهل‌بیت(ع) و توکل را کلید گشایش مشکلات می‌داند، بسیجیم؛ حاضردرآنجایی که انقلاب نیاز دارد.

دشمن بداند من بسیجی‌ام مثل پاره‌های پولاد؛ «زبر الحدیدند» «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» با ستمگران در ستیزم و یاور مظلومین عالم! من بسیجی‌ام که در سرزمین لاله‌های سرخ شقایق‌ها روئیده‌ام و با گلبانگ کبوتران سرخ بال در وادی عشق قامت کشیده‌ام، و ازسرزمین راست قامتان تاریخ کشورم؛ از خوزستان گرفته تا کردستان و کرمانشاه و دهلاویه و شلمچه و دشت عباس و… سخن‌ها شنیده‌ام، که رزمندگان کشورم حماسه‌های سترگ آفریده‌اند و امروزنام نیک‌شان اسوه هست و چهره‌های ماندگارشانِ مشعل فروزان تاریخ کشورند.

آری من یک بسیجی‌ام؛ دشمن‌شناس و بیدار و هوشیار در سنگر مراقبت، همچون عقاب تیز پروازم، سالک راه خدایم؛ تله‌های مین دشمن را خوب می‌بینم که خصم، آرمان و ایمان وحدتمان را نشانه گرفته است، امّا غافل از آن است که ما اکسیر شفابخش را می‌دانیم؛ «واعتصموا بحبل ا… جمیعا ولاتفرقوا» و «وَلَا تَهِنُواْ وَلَا تَحۡزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلۡأَعۡلَوۡنَ إِن کُنتُم مّؤۡمِنِینَ. زمزمهٔ هر صبح و شب ماست! بسیجی‌ام پرورش یافته مکتب خمینی و خامنه‌ای و پیرو راه سردار سلیمانی؛ آمریکا را شیطان بزرگ می‌شمارم، بوق‌های رسانه‌ایش را ابزار فریب می‌دانم، براصول پای بندم، آرمانگرایم و هرگز اهل افراط و تفریط و محافظه کاری نیستم.

بسیجی‌ام؛ اسلوب زندگی‌ام بر اسلام و هِمّتم برآن؛ که بسیجی بمانم و بسیج را قدر بدانم، عهد می‌بندم که در حفظِ جمهوری اسلامی که امانت پیغمبران است با هیچ کس وهیچ چیزمماشات نکنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.