1398-08-27 15:14
1143
0
66332
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان تاکید کرد:

برخورد با متخلفان افزایش قیمت خودسرانه کالا/ اوضاع تحت کنترل است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت‎ها با متخلفان برخورد می‎شود.

به گزارش گلستان ما، عزیزه امامی ظهر دوشنبه در خصوص اقدامات پیشگیرانه و نظارتی برای جلوگیری از افزایش خوسرانه قیمت کالا در گلستان اظهار کرد: در این خصوص سه جلسه تنظیم بازار برگزار شد و به دستگاه‎های ذیربط و نظارتی تأکید شد تا نظارت مستمر و دقیقی بر بازارهای استان گلستان داشته باشند و از افزایش کرایه خودروهای حمل مسافر و کالا جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در خصوص گرانی و یا افزایش خودسرانه قیمت کالا در استان گلستان گزارش نشده و اوضاع تحت کنترل است، بیان کرد: امید است با مصوبات و جلساتی که اخیراً برگزار شده شاهد خروجی خوبی باشیم و قیمت کالاها و اجناس کنترل شود.پ

امامی با بیان اینکه در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت‎ها با متخلفان برخورد می‎شود، افزود: مردم هر گونه تخلف در این حوزه را به دستگاه‎های نظارتی گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

 وی بر اهمیت مشارکت مردم در جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالاها و اجناس تأکید کرد و گفت: حساسیت و دغدغه‎مندی مردم در این حوزه و اطلاع‎رسانی به دستگاه‎های نظارتی و ذی‎ربط از بروز گرانی و افزایش قیمت کالا جلوگیری می‎کند.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : مهر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.