1399-12-08 11:56
865
0
73424

بازدید مشاور رییس مجلس شورای اسلامی از فرودگاه کلاله و بیمارستان در حال احداث گالیکش+ تصاویر

اختری مشاور رییس مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده شرق گلستان از فرودگاه کلاله و بیمارستان در حال احداث ۹۱ تخت خوابی شهرستان گالیکش، بازدید کرد.

به گزارش گلستان ما، رضا آریان پور نماینده مردم حوزه شرق استان بهمراه مشاور رییس مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان از فرودگاه کلاله بازدید و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دادند.

آریانپور در حاشیه این بازدید گفت: فرودگاه کلاله ظرفیتی برای توسعه گردشگری و اقتصادی استان گلستان بویژه شرق استان می باشد که در راه اندازی آن کوتاهی شده است.

وی اظهار داشت: فرودگاه کلاله نیازمند جایگاه سوخت جهت راه اندازی پرواز های مسافربری، آموزشی و رفع محرومیت منطقه شرق استان است که نگاه ویژه مسئولان مربوطه را می طلبد.

محمد ابراهیمی فرماندار کلاله نیز اظهار داشت: انشالله با پیگیری ها نماینده، مشکل جایگاه سوخت فرودگاه رفع شود تا پرواز های کلاله_زابل ، کلاله_تهران و بلعکس بصورت دائمی در این فرودگاه فعال شود.

اختری، مشاور رییس مجلس نیز نماینده حوزه شرق استان را فردی جهادی و پیگیر دانست و گفت:پیگیری خواهیم کرد تا جایگاه سوخت سیار هرچه زودتر بصورت موقت در این فرودگاه نصب شود تا این ظرفیت منطقه بلااستفاده نماند.

همچنین مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده شرق گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی از روند اجرایی پروژه در حال ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.