1401-10-14 07:47
443
0
82828
سفیراسبق ایران در ترکمنستان:

امروز شهید سلیمانی در اوج محبوبیت قرار دارد

سفیراسبق ایران در ترکمنستان گفت: امروز شهید سلیمانی در اوج محبوبیت قرار دارد ولی ترامپ در بالاترین درجه ذلت قرار دارد.

به گزارش گلستان ما؛ محمدرضا فرقانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مدرسه بیک‌زاده گنبد کاووس اظهار کرد: شهید سلیمانی یک شهید بین‌المللی و یک شهید جهانی بود.

سفیراسبق ایران در ترکمنستان خطاب به دانش‌آموزان پرشور و علاقمندان به شهید سلیمانی مدرسه بیک‌زاده گفت: دانش‌آموزان عزیز امروز در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی در کرمان، طرفدارانش از بیش از۷۰ کشور دنیا شرکت داشتند و این باعث افتخار ماست.

وی ادامه داد: برای شهید سلیمانی همین افتخار بس که به دستورودست پلیدترین و پست‌ترین آدم روی کره زمین یعنی ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسید، این نشان دهنده عظمت اوست[شهید سلیمانی]، اما می‌بینیم امروز شهید سلیمانی در اوج محبوبیت قرار دارد ولی ترامپ درپائین‌ترین درجه ذلت قرار دارد، حتی جرات نمی‌کند از ترس انتقام گیرندگان خون شهید سلیمانی آزادنه راه برود، یک تیم حفاظتی بزرگ بایدهر جا که می‌خواهد برود همراهش حرکت کند.

فرقانی بیان کرد: شما بچه‌ها و دانش‌آموزان با راهنمایی‌های معلمین و مربیان ارزشی خود خوب درس بخوانید زیرا توصیه سردار سلیمانی خوب درس خواندن بود، توصیه او به علم‌آموزی بود، توصیه او به داشتن اخلاق و ادب و احترام به والدین و معلمان و مربیان بود، احترام به بزرگان بود، توصیه او به رعایت ارزش‌های اسلامی و اخلاقی بود. انشاء الله شما با رعایت این دستورات واین نکات مرتبه فرزندی خود را نسبت به حاج قاسم سلیمانی نشان دهید. همانطور که امروز ارادت قلبی خود را به او چنین با شکوه و عظمت نشان دادید.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم یک مکتب بود، آری حاج قاسم یک فرد انقلابی بود یک فردی بود که برای انقلاب و ارزش‌های انقلاب بیش از ۳۰ سال در میدان نبرد بود و مبارزه کرد، شهید سلیمانی فرزند انقلاب و فرزند رهبری بود.

این فعال فرهنگی سیاسی در پایان تقارن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را با ایام و سالروز شهادت حماسه آفرینان ۱۲ دی شهرستان گنبد کاووس راازاتفاقات ارزشمند و مبارک برشمردن و یاد و نام ۷ شهید گلگون کفن راه پیروزی انقلاب اسلامی در گنبد کاووس را گرامی داشت.

در حاشیه این مراسم کتاب\"هفت ستاره(۱) که توسط سید علی کریمیان از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در وصف شهید عباس فرقانی شهید ۱۲ دیماه سروده شده و توسط انتشارات شهدای سپاه نینوا استان با حمایت خانواده محترم شهید به چاپ رسیده بود بین دانش‌آموزان توسط برادر شهید آقای حاج محمد رضا فرقانی توزیع شد.

گفتنی است این مراسم معنوی که به همت انجمن اولیا و مربیان این مدرسه و همکاری انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس برگزار شد دانش‌آموزان به خواندن شعر و دل نوشته در وصف سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.