1400-07-20 14:58
728
0
76489
در هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

امحاء بیش از 2600 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در گلستان

با حضور مدیران ارشد استانی دو تن و 687 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در استان گلستان امحاء شد.

به گزارش گلستان ما؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری استان گلستان و مقامات انتظامی دو تن و 687 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در استان گلستان امحاء شد.
همچنین همراه با این مواد مخدر 32 هزار عدد انواع قرض و 271 لیتر داروهای غیرمجاتز و آلات و ادوات مصرف مواد مخدر به آتش کشیده شد.

در این مراسم استاندار گلستان با بیان اینکه نيروي انتظامي در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، تاکید کرد: مردم به وجود پليس مقتدر و خدوم افتخار مي كنند.

هادی حق شناس متذکر شد: فعالیت نيروي انتظامي سخت و حساس است و آحاد جامعه قدردان زحمات پليس هستند.

وی بابیان اینکه  در راستاي مبارزه با مواد مخدر دستگاه هاي زيادي نقش دارند ، ابراز داشت: نيروي انتظامي همواره در خط مقدم مقابله با اين پديده شوم مقابله می کند و تلاش هاي جهادي و شبانه روزي پليس در برخورد با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنيت بر كسي پوشيده نيست.

این مقام مسئول تاكيد كرد: كاركنان ناجا آرامش خود را فداي امنيت و آسايش مردم كرده اند و امروز همه ما به وجود چنين نيروهاي خدومي افتخار مي كنيم.

سردار محمد سعید فاضل دادگر نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار گلستان ما گفت: مواد مخدر سرمنشاء سایر جرائم به شمار می رود و فرد معتاد برای تامین مواد مخدر گاهی به جرائم دیگر متوسل می شود که این موضوع باعث می شود که امنیت دیگران از دست برود و لذا اعتیاد به مواد مخدر منشاء و سرمنشاء بسیاری از جرائم به شمار می رود.

فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: پلیس نیز به عنوان مسئول کمیته مبارزه با مواد مخدر در زمینه مبارزه با قاچاقچیان پرتلاش است و به واسطه این تلاش توانستیم در 24 ساعت گذشته 150 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنیم.

فاضل دادگر افزود: از ابتدای سال تاکنون هشت تن مواد مخدر کشف شده است و در این رابطه 43 قاچاقچی در قالب باندهای مختلف دستگیر شدند و همچنین پلیس با اقدامات خود از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 300 معتاد متجاهر را از سطح خیابان های شهر جمع آوری کرده است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.