1399-08-08 18:58
791
0
71279
مدیر کل فرودگاههای استان گلستان خبر داد؛

استقرار ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان + تصاویر

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان بیان اینکه ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان استقرار یافتند؛ گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش نظارت ها بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش گلستان ما، علی متانت در گفتگو با خبرنگاران بیان اینکه ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان استقرار یافتند؛ گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش نظارت ها بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی افزود: از امروز ناظر سلامت مواقع پرواز در ترمینال مسافری حضور دارند و بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی  و استفاده از ماسک در داخل ترمینال توسط مسافران، پرسنل شرکتهای هواپیمایی، غرفه داران، مراحل بازرسی و گرفتن کارت پرواز در جلوی کانترها نظارت خواهند داشت .

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان اظهار امیدواری کرد: با استقرار و حضور ناظران سلامت در ترمینال مسافری و ساختمان اداری شاهد اجرای دقیق تر شیوه نامه های بهداشتی و ارتقاء مسائل بهداشتی در فرودگاه  باشیم.

متانت در پایان افزود: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص پذیرش مسافران با ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیماها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها، در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان این دستورالعمل را از یکم آبان‌ماه سال جاری در پروازها به اجرا درامد.

شایان ذکر است از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در تمامی پروازها بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و دستمال مخصوص ضدعفونی توزیع می‌گردد و روزانه قبل وبعد از هرپرواز کلیه  فضاهای  داخلی  ترمينال فرودگاه بین المللی گرگان ضدعفونی می‌شود.

همچنین در جهت حفظ سلامتی مسافران علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام پذیرش مسافران، تمامی دستورالعمل‌های اجرایی نیز در زمان انتقال مسافران از ترمینال به هواپیما رعایت می‌گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.