1398-11-08 13:04
1451
0
67319
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

استان گلستان پایلوت احداث مجتمع های خدماتی-رفاهی روستایی در کشور شد

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به آغاز مطالعات طرح تفصیلی مکانیابی احداث مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی در محورهای روستایی، استان گلستان به عنوان پایلوت مطالعاتی تعیین شده است.

به گزارش گلستان ما، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به آغاز مطالعات طرح تفصیلی مکانیابی احداث مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی در محورهای روستایی، استان گلستان به عنوان پایلوت مطالعاتی تعیین شده است.

حمیدرضا شهرکی در جلسه توجیهی احداث مجتمع های بین راهی روستایی افزود: استان گلستان بالغ بر 3500 کیلومتر راه روستایی و تراکم 47 درصدی در جمعیت بالغ بر 1050 روستا در سطح استان را دارد که بنا بر همین مزیتها، اولویت نخست انجام مطالعات طرح تفضیلی مکانیابی مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است.

وی در ادامه در زمینه ضرورت احداث مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی برون شهری بیان داشت: در حال حاضر در سطح محورهای مواصلاتی برون شهری با هدف ارتقاء ایمنی سفر و رعایت ارتقا کیفیت خدمات مجتمع های خدماتی-رفاهی بین شهری احداث گردیده است که تاثیر به سزایی در جلب رضایت کاربران جاده ای و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای داشته است.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح نمود: با توسعه راههای روستایی ضرورت احداث مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی در محورهای روستایی محسوس بود و پس از انجام کارهای کارشناسی با توجه به اولویت گردشگری در دستور کار جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است.

حمیدرضا شهرکی با فراخوان از متقاضیان سرمایه گذاری در این پروژه ها افزود: روستاییان و صاحبان زمینهای واجد شرایط در محورهای روستایی پر تردد پس از انجام مطالعات مکانیابی با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به اخذ موافقت اصولی جهت احداث مجتمع های خدماتی-رفاهی اقدام نمایند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.