1400-02-01 05:50
500
0
74249
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از پیش بینی کاهش 15 درصدی کشت گندم تا افزایش 7 درصدی ثبت نام انتخابات شورای روستایی

از پیش بینی کاهش 15 درصدی کشت گندم تا افزایش 7 درصدی ثبت نام انتخابات شورای روستایی از جمله اخبار مهم سه شنبه 31 فروردین ماه بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

***تصمیم دولت برای خرید تضمینی گندم به قیمت ۴ هزار تومان به طور قطع کشور را برای تأمین گندم وابسته‌تر به خارج کرده و زمینه گرانی و کمبود نان را رقم خواهد زد.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۱۵۰ روستا در اولویت اجرای طرح‌های بنیاد مسکن برای مهاجرت معکوس قرار دارند که اغلب این روستاها در حاشیه شهرهای بزرگ واقع شده‌اند.

 

***با ورود سامانه کم فشار و افزایش دمای هوای استان تا ۴۰ درجه سانتی گراد، منابع طبیعی گلستان درباره وقوع آتش‌ سوزی در عرصه‌های جنگلی استان هشدار داد.

*** مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به کمبود تجهیزات اطفاء حریق در مناطق حفاظت شده استان گلستان، گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید حداقل امکانات نیاز است.

*** حسینی از برگزاری ویژه برنامه های قرآنی در شبکه «شاد» استان گلستان خبر داد.

*** کاظمی از افزایش هفت درصد ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا در گلستان خبر داد و گفت: هفت هزار و ۴۶۵ نفر در روستاها برای شورای اسلامی روستا ثبت نام کردند.

*** نظری گفت: ۱۲ هزار کودک محسنین و یتیم در گلستان وجود دارد و هدفگذاری ما جذب ۳۳ هزار حامی برای این فرزندان ایتام و محسنین است تا کودکی بدون حامی نباشد.

*** یازرلو برنامه های بخش مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سال جاری را تشریح کرد.

*** مدیرکل هواشناسی گلستان گفت که با وجود افزیش سطح پوشش برف ارتفاعات استان نسبت به سال زراعی گذشته، میزان ماندگاری برف در گلستان رو به کاهش است.

*** استاندار گلستان با اشاره به کاهش سطح بارندگی ماه‌های اخیر پیش‌بینی کرد که سطح زیر کشت گندم گلستان در سال زراعی آینده ۱۵ درصد کاهش یابد.

*** تکمیل زیرساخت‌های توزیع برق و بهبود خدمات رسانی، از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق گلستان در هشت سال اخیر بود که در نتیجه آن با اختصاص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار اقدامات قابل توجهی از جمله افزایش ۱۴۰ هزار و ۷۰۰ خانوار به تعداد مشترکان برق استان انجام شد.

*** فصل کوچ بهاره عشایر کُرد استان‌های خراسان شمالی و رضوی از مراتع مناطق شرقی گلستان با تاخیر یک ماهه به سبب وجود برف در ارتفاعات مناطق ییلاقی زادگاهشان، با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی ستاد مقابله با کرونا آغاز شد.

*** استاندار گلستان با اشاره به اینکه پیش بینی لازم در تامین دان، جوجه یک روزه و کشتار مرغداری ها انجام شده است، گفت: باید در قیمت تمام شده هزینه های حمل منظور شود.

*** یک عضوکمیسیون عمران مجلس با اشاره به امضای سند راهبردی همکاری میان ایران و چین، گفت: هیچ‌گاه در مورد محتوای آن صحبتی نشده و مجلس از مفاد آن آگاه نشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.