1399-09-05 06:29
245
0
71754
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از درخواست تشکیل قرارگاه عملیاتی مدیریت مخاطرات طبیعی تا ورود دادگستری به موضوع کمبود مرغ

از درخواست تشکیل قرارگاه عملیاتی مدیریت مخاطرات طبیعی، ورود دادگستری به موضوع کمبود مرغ تا بی‌توجهی به زیباترین استادیوم شمال کشور از مهمترین اخبارسه شنبه چهارم آذرماه در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

*** استاندار گلستان گفت: واقعه 5 آذر گرگان پس از واقعه ۱۷ شهریور خونین‌ترین جنایت رژیم شاهنشاهی علیه مردم بود

***مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت: از ابتدای مهر تاکنون بارندگی تجمعی گلستان نسبت به آمار بلندمدت ۳۱ درصد کاهش را نشان می دهد.

*** مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در طرح پاییزه کتاب در گلستان بیش از دو میلیارد و ۹۸ میلیون ریال کتاب به فروش رفت.

*** رئیس کل دادگستری گلستان، دادستان‌ها را مکلف به بررسی این موضوع کرد.

***  همزمان با فصل کاشت گندم، کمبود بذر و ایجاد بازار سیاه کشاورزان را غافلگیر کرده؛ قرار است ۳۵۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزن گلستانی به زیر کشت گندم برود و رئیس سازمان جهادکشاورزی قول داده تا مشکل کمبود بذر به زودی برطرف شود.

*** جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از برگشت دو هزار و ۲۳۴ خودرو از ورودی های استان خبرداد و گفت: خودروهای با پلاک مخدوش اعمال قانونی می شوند.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین مسکن فرهنگیان خبر داد و گفت: در شهرها نیز فرهنگیان می‌توانند از طریق طرح اقدام ملی، صاحب خانه شوند.

***در حالی که حدود 46 درصد از دانه‎های روغنی کشور در گلستان تولید می‎شود اما نامناسب بودن شرایط برای فرآوری و بسته‎بندی محصول نهایی روغن در این استان موجب شده تا گلستان سهم ناچیزی از ارزش افزوده کشت دانه‎های روغنی داشته باشد.

***جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: جوانان و نوجوانان ما در گرگان ضمن شناخت تاریخ پرافتخار خود مراقب تحریف این تاریخ توسط بداندیشان و کج‌اندیشان باشند.

*** معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی گلستان گفت: در دو سال اخیر با توجه به سیل و شیوع ویروس کرونا، مشکلات عدیده‌ای برای هنرمندان صنایع‌دستی در استان به وجود آمده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.