1399-09-11 06:30
303
0
71858
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از تزریق 70 پزشک جدید به سیستم درمانی تا ثبت 2159 جریمه برای متخلفان محدودیت تردد

از تزریق 70 پزشک جدید به سیستم درمانی، ثبت 2159 جریمه برای متخلفان محدودیت تردد تا توزیع ۱۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر از مهمترین اخبار دوشنبه دهم آذرماه در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۵۶۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

*** رئیس پلیس راهور گلستان از جریمه شدن 2 هزار و 159 راننده متخلف در طرح محدودیت تردد در این استان خبر داد.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بکارگیری 70 پزشک جدید در این استان خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از پرستاران در استان به صورت شرکتی بکارگیری شدند.

*** فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز هم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی اولین بار است که پویشی با عنوان «همکلاسی مهربان» را اجرا می‌کنیم.

*** طرح محدودیت فعالیت اصناف به‌جز گروه شغلی 1 از اول آذرماه سال جاری به مدت دو هفته در تمامی شهرهای کشور در حال اجرا است. در هفته دوم نیز اصناف گرگانی ضمن احترام به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، کسب و کارهای خود را تعطیل و به این قانون تمکین کردند.

***مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: عملیات شناسایی قاچاقچیان چوب در روستای زیارت گرگان ادامه دارد تا چوب‌های حمل شده را کشف کنیم.

*** جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اعضای باند اخاذی از شهروندان در بستر فضای مجازی در این استان خبر داد.

***مستند تلویزیونی " عروس وامنان" از تولیدات مرکز گلستان به بخش مستندهای کارآفرینی چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران " سینماحقیقت" راه یافت.

***فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری ۴۵ زمین‌خوار در استان گفت: بیش از ۲۰۱ هزار مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف شده که ارزش آن بیشتر از ۱۵۸ میلیارد تومان است.

*** مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت که امسال ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای پرداخت حق بیمه و دستمزد دانش آموختگان دانشگاهی استان در طرح کارورزی اختصاص یافت.

***کارشناس مسوول آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت که خانواده ۲۸۹ دانش‌آموز مقطع ابتدایی این شهرستان بعد از نام‌نویسی در مدارس، به دلیل شیوع کرونا از ادامه تحصیل فرزندان‌ خود جلوگیری کردند.

*** افزایش تعداد متکدیان در معابر و چهارراه‌های گنبدکاووس با وضعیت نارنجی و هشدار شیوع کرونا که هر روز نیز بر شمار مبتلایان به این بیماری افزوده می‌شود به معضل و عامل تهدید سلامت ساکنان این شهر تبدیل شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.