1399-05-23 07:51
814
0
69859
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از بازگشایی مرز زمینی اینجه برون تا تشییع دومین شهید مدافع سلامت

از بازگشایی مرز زمینی اینجه برون در 11 شهریور، اعلام قطعی فوت سها رضانژاد، افتتاح نمایشگاه «نهضت ساخت داخل» در آق قلا تا تشییع شدومین شهید مدافع سلامت از مهمترین اخبار چهارشنبه بیست و دوم مرداد در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان تایید کرد: یک جسد مجهول‌الهویه که چند روز پیش در ارتفاعات شهرستان کردکوی پیدا شد؛ به سها رضانژاد دختر کوهنورد اهل کرج تعلق دارد.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش نسبی بیماران بستری در مراکز درمانی استان خبر داد.

***رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان با بیان این که ۳۳ هزار مهاجر افغان در استان وجود دارد، گفت: مرز جاده ای اینچه برون ۱۳ شهریور بازگشایی می شود.

*** رئیس شورای اسلامی شهر بندرگز گفت: المان میدان اصلی شهر بندرگز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

***فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۴۸ نقطه حادثه‌خیز در سطح جاده‌های استان شناسایی شده که بخش زیادی از آن تا پایان امسال ایمن‌سازی می‌شود.

*** مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که رعایت پروتکل های بهداشتی و تصمیم ستاد کرونا برای برگزاری مراسم محرم مبنا است، گفت: دسته روی و تجمع در این ایام نخواهیم داشت.

*** رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان از تحصیل ۳۳ درصد دانشجویان استان در این دانشگاه خبر داد و گفت: آماده برگزاری کلاس‌ها در سال تحصیلی جدید و شرایط کرونایی هستیم و کلاس‌های نظری به صورت مجازی و دروس عملی با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.

***شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نمازجمعه ۲۴ مردادماه در ۸ نقطه استان اقامه می‌شود.

*** سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان از صدور حکم تعطیلی یک موسسه  پزشکی غیرمجاز در استان خبر داد.

*** رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان گفت: دولت ترکمنستان اعلام کرد مرز زمینی اینچه‌برون که بعد از شیوع ویروس کرونا بسته شده بود، از تاریخ ۱۱ شهریورماه مجدداً بازگشایی و صادرات کالا و تردد کامیون از سر گرفته می‌شود

.*** ​خلیل زاده گفت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به صورت متمرکز نمایشگاه حمایت از «نهضت ساخت داخل» در آق قلا افتتاح شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.