1399-05-20 08:03
676
0
69810
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از آمارهای نگران کننده کرونایی در کردکوی و بندرگز تا تجلیل از خبرنگاران به صورت مجازی

از کاهش آمار کرونا در استان، ۳ سناریو برای نجات خلیج گرگان، آمارهای نگران کننده کرونایی در کردکوی و بندرگز تا تجلیل از خبرنگاران به صورت مجازی از مهمترین اخبار یکشنبه نوزدهم مرداد در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***استاندار گلستان گفت: مقایسه تعداد بیماران کرونایی بستری طی سه هفته گذشته در استان نشان می‌دهد تعداد بیماران با سرعت در حال کاهش است.

***معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان پروتکل فعالیت دوباره رستوران‌ها در شهرهای زرد و سفید در این استان را اعلام کرد.

*** مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با اشاره به خدمات بنیاد برکت به زوج های نابارور روستایی، گفت: ۲۰ نوزاد در گلستان با حمایت این طرح متولد شدند.

*** فرماندار گرگان گفت: بیش از هزار میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت در گرگان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

***دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: هر گونه اظهار نظر درباره علت و نحوه مرگ سها رضانژاد در این پرونده پس از بررسی‌های فنی و نظر پزشکی قانونی امکان‌پذیر است.

*** معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متاسفانه آمارها در بندرگز و کردکوی نگران کننده است و این نشان می‌دهد تجمعاتی در این دو شهر برگزار می‌شود که بر شیوع ویروس تاثیر مستقیم دارد.

*** آیین متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان گلستان با حضور خدادی معاون وزیر ارشاد بصورت ویبینار در استانداری گلستان برگزارشد.

*** همزمان با عید سعید غدیر خم، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و یک هزار بسته شیرینی با حمایت نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و خیرین و نیکوکاران، بین خانواده های نیازمند گرگان توزیع شد.

*** رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: کار زهکشی ۵۰ درصد از ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی شمالی گلستان تا پایان سال به پایان می رسد.

*** استاندار گلستان گفت: در حال حاضر با همکاری پژوهشگاه اقیانوس شناسی، ۳ سناریو برای نجات خلیج گرگان در دست بررسی است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.