1399-03-13 10:27
1299
0
68853
کوتاه از آموزش و پرورش گلستان؛

از آغاز ثبت نام دانش آموزان تا برگزاری امتحانات حضوری

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امتحانات حضوری  پایه نهم  و دوازدهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اهمیت نتایج ارزشیابی در هدایت تحصیلی25 هزار و277 دانش آموز پایه نهم ، افزود: تمام تمهیدات لازم ازسوی مدیران مدارس وبا نظارت دقیق بازرسین بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون حضوری این اطمینان به خانواده‌ها داده می شودکه در مورد حضور فرزندانشان در مدارس نگرانی نداشته باشند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان؛ مدارس دولتی و غیر دولتی استان  برای ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید آمادگی لازم را دارند.

گوهری راد تصریح کرد:  ثبت نام دانش آموزان برای پایه های ورودی شامل اول، هفتم و دهم به صورت حضوری و برای مابقیِ پایه های تحصیلی نیاز به حضور در مدارس نیست.

وی بیان کرد: مدارس همچنین جز برای دریافت هزینه کتاب و بیمه مجوز به دریافت وجه به منظور ثبت نام از دانش آموزان نیستند.

گوهری رادگفت: در صورت تخلف و دریافت وجه از سوی مدارس خانواده ها می توانند این مهم را به آموزش و پرورش شهرستان برای رسیدگی اطلاع دهند.

وی از دو روش ثبت نام خبرداد و گفت: خانواده ها تا 23 خرداد برای ثبت نام کتاب که به صورت اینترنتی انجام می شود فرصت دارند و همچنین می توانند از طریق مدارس نیز در این خصوص اقدام کنند.

گوهری راد به تخصیص سرانه بهداشتی به تمامی مدارس استان هم اشاره کرد و یادآورشد: فعالیت‌های لازم در جهت ضدعفونی و گندزدایی  از محیط مدرسه و تجهیزات مورد استفاده دانش آموزان انجام ‌شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: امید است با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ارائه آموزش‌های لازم در این خصوص به دانش آموزان در مورد حضور آنان در مدرسه، ایمنی این عزیزان تامین گردیده تا بتوانیم سال تحصیلی را با کمترین مخاطرات به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.