1399-05-08 20:18
1366
0
69649
نماینده شرق گلستان خبر داد؛

اختصاص ۷ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان مراه تپه/ تجهیز بیمارستان مینودشت به دستگاه سی تی اسکن/ دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان کلاله رسید

نماینده شرق گلستان با بیان اینکه اکسیژن ساز" به بیمارستان کلاله رسید؛ گفت: بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پایه (رختشویخانه ، csr استریل ، آشپزخانه و سردخانه) بیمارستان مراوه تپه در نظر گرفته شد و در روزهای آینده بیمارستان فاطمه زهرا (س) مینودشت به "سی تی اسکن" مجهز می شود.

به گزارش گلستان ما، دکتر رضا آریانپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک "خیرین سلامت" و "مسئولین بهداشت و درمان کلاله" که در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله برگزار شد؛  با اعلام این خبر گفت:
حضور خیرین در کنار مدیران برای کاهش آلام بیماران در حوزه درمانی بسیار ارزشمند است.

آریانپور گفت: تمام تلاش های خود را برای ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم و تأمین نیازهای درمانی و تجهیزاتی برای حوزه انتخابیه خود در چهار شهرستان مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه استمرار خواهم داد.

ابراهیمی فرماندار کلاله نیز در این جلسه با تقدیر از مجموعه خیرین  اظهار داشت: بعنوان "یک سرباز"؛ شبانه روزی در خدمت "مردم" و "تلاشگران عرصه درمان" و... خواهم بود.
دکتر مهیار کلوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان روند فعالیت های انجام شده در پیشگیری و درمان "بیماران کرونا" را اعلام کرد و گفت: از اسفند ماه تا کنون 688 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله بستری شدند که متأسفانه تا کنون 66 نفر فوت کرده اند.
دکتر کلوی گفت: علاوه بر این تعداد بستری در بیمارستان؛ 193 نفر بیمار در منزل قرنطینه  و تحت درمان قرار گرفتند.

دکتر عرب رئیس بیمارستان کلاله در این جلسه گفت: با نصب."اکسیژن ساز" در بیمارستان رسول اکرم ص کلاله نگرانی های "درمانگران" در تأمین اکسیژن بیماران کرونایی مرتفع شد.

دکتر عرب با تقدیر از تلاش های خیرین سلامت شهرستان اشاره ای به رسیدن "crm سی آرم" به بیمارستانن کلاله کرد و گفت: این دستگاه که در عمل های پیچیده "ارتوپدی" بیمارستان کلاله را در شرایط بهتری قرار داد؛ در پی توافق نامه خیرین با دانشگاه علوم پزشکی، پیگیری های دکتر آریانپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین  بهداشت و درمان شهرستان و نگاه مثبت دکتر فاضل به "بار" نشست.

در این جلسه یحیی روحی رئیس شورای خیرین سلامت مثل همیشه اعلام کرد: خیرین برای کمک به مسئولین بهداشت و درمان در  جهت کمک به فعالیت های "زیر ساختی" و تأمین نیاز های بیمارستانی "پای کار" هستند.

در ادامه؛ با حضور دکتر آریانپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، رئیس شبکه بهداشت و درمان ، رئیس بیمارستان، محمد شهرکی خیر استانی عرصه سلامت، یحیی روحی رئیس و جمعی از شورای خیرین شهرستان کلاله "دستگاه اکسیژن ساز" بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.