1399-11-07 00:24
1372
1
72844
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از توزیع انسولین در داروخانه های منتخب تا تاریخ سازی پاس گرگان در لیگ یک

از توزیع انسولین در داروخانه های منتخب تا تاریخ سازی پاس گرگان در لیگ یک از جمله مهمترین اخبار دوشنبه 6 بهمن ماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

** معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: توزیع انسولین در داروخانه های منتخب گلستان، در همه شهرها به صورت مرحله ای صورت می گیرد.

***بررسی آمار بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گلستان نشان می‌دهد این روند در روزهای اخیر بار دیگر افزایشی شده است.

*** معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال استان را بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که تاکنون ۴۲ درصد این اعتبار به صورت نقدی و اسناد خزانه تخصیص یافت.

*** فرماندار مراوه‌تپه گفت که از ابتدای امسال تاکنون ۸۱۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی و دستگاه‌های اجرایی برای محرومیت‌زدایی این شهرستان مرزی واقع در شرقی‌ترین قسمت استان گلستان هزینه شد.

*** مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از تعدیل روشنایی و خاموش کردن ۴۷ هزار و ۶۲۳ چراغ روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف برق در فصل زمستان خبر داد.

*** سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با پژو پارس در محور گرگان به علی‌آباد کتول، ۵ نفر مصدوم شدند.

*** شکارچیان غیرمجازی که اقدام به کشتار ۵۴ قطعه مرغابی وحشی در خلیج گرگان کرده بودند با ردگیری محیط‌بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرگز دستگیر شدند.

***مدیرکل میراث فرهنگی گلستان با اشاره به اینکه در استان ۷۵۱ بنا و محوطه تاریخی ثبتی داریم، گفت: بر اساس بودجه در نظر گرفته شده، سرانه مرمت و بازسازی هر اثر ثبتی در گلستان ۵۰ هزار تومان است.

*** افتتاحیه مرکز افق  به همراه آغاز عملیات اجرایی فاز سوم عمرانی امامزادگان 9 تن (علیه السلام) گرگان برگزارشد.

*** آیت الله نورمفیدی گفت: با بهره گیری از جشنواره اقوام ایران زمین باید شرایطی برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی های گلستان فراهم شود.

***فرماندار گرگان از غربالگری ۳۴ درصد جمعیت این شهرستان در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح در قالب تیم‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی همچنان ادامه دارد و تاکنون ۱۳۷ هزار نفر غربالگری شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بب

تاریخ سازی پاس گرگان در لیگ یک پس چی شد؟

0
0
پاسخ
1399-11-07 08:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.