1400-06-30 13:47
546
0
76213
مسئول کارگروه زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان:

اجرای ۱۸۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در گلستان

زرگری گفت: در طول چهار سال گذشته قرارگاه پیشرف و آبادانی سپاه نینوا ۱۸۰ پروژه اجرایی کرده است.

به گزارش گلستان ما، موسی الرضا زرگری در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان در طول چهار سال گذشته موفق به اجرایی ۱۸۰ پروژه در سطح استان گلستان شده است.

مسئول قرارگاه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در ۱۹ روستا اقداماتی در رابطه با تامین آب شرب توسط قرارگاه داشتیم که براساس آن ۳۳ کیلومتر اجرای پروژه شبکه آبرسانی انجام شد.

زرگری تاکید کرد: پنج مورد بازسازی چشمه آب، ۹ مورد ساخت مخزن بتنی و فلزی و ایجاد یک مورد ایستگاه پمپاژ آب در طول این مدت در دستور قرار گرفته است.

وی گفت: در راستای تامین آب کشاورزی و استفاده بهینه از آب هشت کیلومتر احداث کانال بتنی، پنج کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی با لوله ، دو مورد ایستگاه پمپاژ و سه مورد نیز حفر و تجهیز چاه کشاورزی را اجرا کردیم.

این مقام مسئول بیان کرد: ایجاد یک کیلومتر کانال بتنی برای دفن فاضلاب در دستور کار قرار گرفته است و  ساخت مدرسه ۶ کلاسه و یک عدد مدرسه یک کلاسه و ۳۱ مورد نیز تعمیر مدرسه در نقاط محروم و روستایی استان از دیگر اقدامات ما به شمار می رود.

زرگری بابیان اینکه ساخت ۵۳ خانه محروم و ۱۳ خانه عالم در روستاهای استان از دیگر اقداماتی است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان در سطح استان انجام داده است.

وی بیان کرد: ساخت سه مورد مسجد و مجموعه فرهنگی  و ایجاد دیوار بتنی به طول و ارتفاع هفت متر برای جلوگیری از تخریب منازل مسکونی از در طول چهار سال گذشته انجام شده است.

 مسئول قرارگاه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستانادامه داد: حمام ضد کنه در جهت بهره برداری دامداران و طراحی پل جهت عبور و مرور و تامین برق روستائیان نیز از اقدامات قابل توجه قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.